Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min tid på kåken

Postat av Gustav af kumla den 24 September 2013, 22:05
32 kommentarer · 1 092 träffar
God kväll alla!

Jag gör denna i tråd i syfte om att dels informera om mitt tidigare liv och är öppen för eventuella frågor angående mitt förflutna.

Jag hamnade på Kumla anstalten när jag var 23 år gammal efter diverse åtal som stämmer och inte stämmer.
Jag hamnade i tidig ålder i fel kretsar där det cirkulerade vapen, droger och givetvis mindre socialt anslutna personligheter.

Det började med mindre saker som diverse personrån (ofta åldringsrån), langning av både alkohol och "mjukare" droger och ett par inbrott.
Men i den här i världen så gäller det att klättra snabbt och tydligt om man vill bibehålla sitt rykte och namn i Botkyrka.

Några i "mitt gäng" var väldigt lättpåverkade och impulsiva samtidigt som de såg upp till mig, och jag kom med det värsta förslaget i mitt liv, "vi tar en ett stort parti kola".

Sagt och gjort, jag och mina två närmsta bröder begav oss till Colombia och köpte på oss närmare 20 kg rent vitt och skulle, mot alla odds, försöka få med oss det genom flygtrafik.
Men vi torskade duktigt och blev utlämnade efter ett par veckor.

Nu sitter jag här, i min lilla 2a, efter att ha lagt 9.5 år på kåken. Men jag har ändå kommit igång med ett normalt liv rätt så väl, jag har börjat gymma och ansökt till PHS, är rätt så lång och stor samt bestämd i rösten, så tror jag kommer komma in utan problem.

Har ni några frågor så svarar jag gärna på dessa.

Respektfullt

Gustav

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..