Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Äckliga Pinsamheter

Postat av kurtan.k den 30 Augusti 2013, 09:12
13 kommentarer · 479 träffar
Okej nördar,

ni vet ingenting om pinsamt efter att ni hört min historia. Detta har förföljt hela mitt liv.

Den här händelsen tar plats för en 13 år sen när jag var 8 år gammal.
Vi skulle ha gymnastik som sista lektion, jag hade känt mig febrig och konstig i magen hela dagen.
På gymnastiken körde jag alltid kommando (tyckte det var skönt).

Just denna jävla dag skulle vi hoppa trampolin, jag kallsvettades och kände mig sjukt bubblig i magen.
Jag borde ha sagt till att jag kände mig dålig och borde vila, men stark viking som man är så ville jag köra på.
Min tur att hoppa, jag är yr, börjar springa mot trampolinen. I samma veva som jag hoppar känner jag hur magen krampar och när jag är i luften så kommer diarrén, den trycks ut u shortsen och sprids ut över trampolinen och mattan.

Alla börjar skrika, jag ligger i fosterställning och jag ligger och pruttar, rest bajs rinner ut ur byxorna.
Jag svimmade efter landningen. För att inte göra detta för långt så kan jag berätta att jag var känd för resten av min grundskolegång som killen som sket ner sig på gympan.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..