obs: stavfel och grammatiska fel kan förekomma.
tjenare fb!
Allt började med att jag träffade en brud för ca två månader sen när jag var ute och festade med några polare, hon var den där "drömbruden" som man alltid väntat på att får träffa.
Allt började med att jag började snacka med henne som vanligt som om det var vilken brud som helst. efter ett tag av snack så visade det sig att hon inte bara var en hur fin brud som helst utan väldigt trevlig och jordnära tjej.
Vid slutet på denna kväll så slutade det som det ska sluta jag fick med mig denna bruden hem och det hände en hel del trevliga saker här hemma hos mig. när vi vaknade på morgonen var allt som vanligt bruden skulle hem för hon sa att hon hade träning och andra saker att göra. I vilket fall som helst så tyckte jag att detta var normalt så vi sa hej då osv. vi fortsatte ju ofc att träffas och snacka med varandra för mig var ju detta mer som i en dröm trodde inte detta kunde hända mig att jag skulle få just denna brud.
men iaf nu till saken; nu när man har träffat denna brud i snart två månader och börjar få känslor för henne och har snackat med henne och hon säger det samma att det känns rätt för henne med, sen en dag förra helgen skulle hon ut och festa med sina polare medans jag pallade inte satt hemma och gibba ist:) så får jag reda på av en polare att han var på samma ställe som denna brud på kvällen att hon stod med en annan kille på det stället och strulade osv, jag tänkte aha det var det ludret men när jag ringde upp henne dagen efter och frågar henne om det är så som han har berättat för mig då säger hon att hon kommer till mig så kan vi snacka ist för att ta det över telen.
på kvällen när hon kommer till mig och vi börjar snacka så säger hon att det inte alls är så som han (min polare berättade för mig) hon säger att hon aldrig skulle göra något sådant mot en kille hon verkligen har känslor för. Jag ringer upp min polare och frågar han om han menade allvar med det han berättade? och han sa att allt han sa var rena sanningen att han aldrig skulle ljuga om något sådant.
nu undrar jag vad hade ni gjort i min sits? dissat bruden och lita på polaren eller tro på brudens historia?
~siimpaj
Vegas 4.0
Fraps