Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frågade läraren om SEX, HJÄLP!

Postat av imotbh den 23 Mars 2011, 19:43
130 kommentarer · 16 282 träffar
Hej Fragbite!

Nu är det som så att jag idag gjorde mitt livs största misstag, känner mig så jävla dum just nu, jag vill bara ner i ett mörkt svart hål och sitta där i 2 år..

Allting började med att jag klev in på Svenskan, hela lektionen började som vanligt, men efter typ 15 minuter så började jag känna mig extremt kåt, och denna lärare är heller inte helt fel, tror hon är 26 år, ser relativt ung ut, extremt snygg, fint ass, fina läppar, brunett, tajta jeans, stora ögon, sexig röd topp... Hur sexigt får det bli?!

Men anyways, jag började driva lite smått med henne, sade bland annat ''Sho snygging!'' när hon gick förbi mig, vad hon då gjorde var att kolla bak på mig och le något enormt, ett stort jävla leende! Fy satan! Då blev jag ju bara ännu kåtare!

Så.. Jag samlade mig och frågade om hjälp, när hon gick mot mig spanade jag in henne, och hon såg det, igen så log hon emot mig!

Och nu till det VÄRSTA OCH MEST BRUTALA SKITET JAG GJORT I HELA MITT LIV! Alla vi i klassen har fått hennes Mobil-nummer, fråga mig inte varför.. Men, detta skedde under lektionen, jag messade henne med texten ''Fy FAN vad snygg du är! Vet du det? /Linkan'', tog typ 10 sekunder och det plingade till i hennes lur, när hon läst messet så ser jag att hon ler lite och tittar mot mig och blinkar med ena ögat, en solkar flört!

... Lektionen led mot sitt slut, jag hade nu smitt en plan:

Jag skall stanna när alla gått, och fråga denna läraren om hon vill ha sex med mig...

Sagt som gjort, alla gick ut, jag fejkade ha problem med skorna så att det dröjde innan jag reste mig från stolen, kan tilläggas att jag var extremt jävla överdrivet kåt, och detta är så in i helvetes barnsligt men ändå, jag gjorde det!

Kommer inte ihåg exakt hur vårat prat löd, men kommer ihåg en del.

(J = JAG, S = SANDRA)

J: Hej!
S: Halloj!
J: Vet du hur extremt vacker du är?
S: Mjaa, säger du det så..
J: Du är verkligen det, jag menar det, jag är så jävla tänd på dig!
S: Meeeh! (hon skrattade och log mot mig)

.. Nu kom jag med den pinsamma frasen, som jag skäms riktigt rejält för just nu, USCH!

J: Vill du ha sex med mig? Jag är seriös nu Sandra, vill du det?

Sandra svarade inte och började gå emot dörren.

Nu gjorde jag en ännu dummare grej, som jag är SÅ IN I HELVETES FUCKING SKAMLIG FÖR! USCH USCH USCH!

Jag tog henne på rumpan när hon gick mot dörren, med tanke på allt vårt flört under lektionen så tyckte jag att det var okej..

Då skrek hon till och började springa, hon sprang igenom hela ''hallen'' som vi kallar det, ett stort jävla rum där det finns pingisbord, biljardbort, bänkar etc etc..

Nu sitter jag här och vill inte gå till skolan imorgon..

Så fragbite,

Vad tycker ni att jag skall göra?

Vad skulle ni gjort i min situation?

Tror ni hon blev rädd för mig?

Diskutera kring detta, var vänliga och besvara mina frågor också!

Tack o hej, imotbh

130 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 130 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..