1
Hjälp en polare.
Postat av c0SMIC den 17 Mars 2011, 23:17
12 kommentarer · 417 träffar
Jag känner en kille vars känslor för en tjej är overkliga, har snackat med honom om henne och allt han gör verkar ha anknytning till henne, han försöker hitta ett sätt att vinna hennes hjärta varje dag, och inte en timma går utan att han tänker på henne.
Har försökt säga till honom att vara modig och bara berätta men han vägrar, han är rädd för hur hon skulle reagera om han sa det.
Dom hade något en tid, men nu vägrar hon ens se honom i ögonen det är som om hon undviker kontakt med honom, han försöker men han vill inte verka påträngande han vill att hon ska vara lycklig, och han kommer göra vad som krävs för att hon ska få det bra.
Han beskriver hennes beröring likt en ängels, hennes ögon är ljusblåa hav båda två och hennes leende får hans hjärta att smälta.
Men han förstår inte vad han gjort fel, så jag ber er hjälpa honom.
Disk: Va ska han göra för att vinna hennes hjärta?
Har försökt säga till honom att vara modig och bara berätta men han vägrar, han är rädd för hur hon skulle reagera om han sa det.
Dom hade något en tid, men nu vägrar hon ens se honom i ögonen det är som om hon undviker kontakt med honom, han försöker men han vill inte verka påträngande han vill att hon ska vara lycklig, och han kommer göra vad som krävs för att hon ska få det bra.
Han beskriver hennes beröring likt en ängels, hennes ögon är ljusblåa hav båda två och hennes leende får hans hjärta att smälta.
Men han förstår inte vad han gjort fel, så jag ber er hjälpa honom.
Disk: Va ska han göra för att vinna hennes hjärta?