Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Livet är skit

Postat av Entourage den 15 Mars 2011, 23:33
51 kommentarer · 404 träffar
Känner att jag måste skriva av mig lite. Har gått och mått dåligt nu i flera månader, en ständig klump i magen som vägrar att försvinna.

Allt började för ungefär ett halv år sedan, var ihop med den perfekta tjejen allt var perfekt. Livet lekte. Det var mitt första "riktiga förhållande", tjejen jag var ihop med hade jag gillat långt innan vi blev ihop. Vi var ihop i ungefär 7 månader, vi gjorde verkligen allt tsm. Aldrig varit så lyckligt somsagt.

Tänkte flera gånger "hur kan en som jag vara ihop med en tjej som henne". Förklaringen kom efter 7 månader.. jag fick reda på att hon var otrogen med MIN BÄSTA KOMPIS ( har känt honom enda sen jag började 3an). Aldrig i hela mitt liv varit så ledsen..

Bestämde mig för att prata med henne om vad jag kände/tyckte, då säger hon "När vi säger jag älskar dig så känns det inte som att vi menar det, utan att vi säger det för att "säga det".

Det tog nog värst, trodde att allt var äkta emellan oss.

Enda sen detta inträffade har jag varit fruktansvärt nere, när jag brukar få andra motgångar är det bara att "träffa polarna". Men det var inte så lätt, han som hon var otrogen med fanns verkligen alltid där för mig. Snackade med honom om jag behövde lätta mina känslor osv.

Har somsagt viljat berätta/prata med ngn ett jävla tag, och bestämde mig slutligen för att göra det för en ganska ny tjej kompis. Det var mitt livs misstag.. berättade om allt jag hade känt under dom senaste åren och villjat berätta för någon.

Mådde så jävla bra efter att jag hade gjort det, var oerhört skönt att få "lätta sina känslor".

Ungefär en vecka efter att jag hade berättat allt så fick jag reda på att hon hade berättat ALLT jag hade sägt till ett flertal personer, b.la folk i min klass. Fick reda på det igår.

Vet inte vad jag ska göra.. har ingen lust alls att dra till skolan. Känner bara för att sitta hemma.. Känns som att allt bara håller på att rasa samman för mig.

Någon som har något tips till en broder? :(

Oseriösa kommentarer undanbedes, vet att det låter som att jag hela tiden sitter och tycker synd om mig själv men hoppas att någon iaf förstår..

UPDATE!
Ska försöka gå till skolan imorgon, göra det bästa utav situationen..
Kommer att uppdatera när jag är hemma igen.
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..