Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt liv

Postat av sjader den 15 Mars 2011, 00:17
35 kommentarer · 216 träffar
Jag är nog lite annorlunda:p har inte haft mer en 1 "riktig vän" vän på 3 år och sitter minst 7timmar vid datorn om dagen(Helt seriöst, jag är ALDRIG ute, jag bor ute i en by 7km ifrån centrum). Men jag är superglad ändå.

Mitt liv = Musik > Film > Dokumentär > Intressanta intervjuer > Musik > Musik > Rock band > Dokumentär > Film > Intressanta intervjuer > Läsa bok > Sova.

Min bror har varit på rehabilitering i 3 år och hädanefter legat på psyke ett antal gånger. Och därefter åkte min mor in på psyke.
Min familj känns splittad, dock när vi väl samlas känns det väldigt bra.

Jag är väldigt inspirerad av vetenskap och musik, det är det som håller mig levande!

Men jag känner att "The present now will later be past".
Jag kanske inte orkar mer,"isoleringen", om man nu så vill kalla det, kanske tar kål på mig till slut.

Jag vill förändra mitt liv, men jag vet inte hur. Jag vill bara ha hjälp, eller råd. Jag vill inte gå den här vägen längre.
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..