Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sitter i skiten..

Postat av Du Rietz den 14 Mars 2011, 19:49
88 kommentarer · 599 träffar
Hallå!

Igår så var jag ute på fest (studiedag idag!) och jag drack lite för mycket.. det sista jag kommer ihåg är att min kompis gav mig en flaska med något okänt innehåll....

iaf, när jag vaknade nästa morgon så låg jag inte i min egen säng utan hos någon brud som jag inte hade träffat innan, jag väckte henne och frågade vad klockan var, hon mumlade något oförståeligt. Hon verkade inte vara helt vaken så jagförsökte få på mig kläderna så fort som möjligt och komma därifrån.

Fick på mig kläderna och försökte "tassa ut" när jag hör en tjej röst säga "du!". Vänder mig om och ser att hon är vaken.

Hon presenterade sig som Elin, sa vad jag hette osv.

Är inte personen som gillar att småprata så sa att jag var tvungen att sticka, skyllde på fotbolls träning.

När jag kom ut ifrån hennes lägenhet upptäckte jag att det var hyfsat långt hem, tänkte att det inte var ngn idé att försöka ringa ngn (var ganska tidigt) så började att traska hemmåt.

När jag ÄNTLIGEN kom hem (tog cirkus 1 1/2 timma att gå) var jag riktigt jävla trött så jag gick och la mig.

Vaknade vid 5 tiden, gjorde inget speciellt emellan 5 till 7, lirade cs och beställde en pizza.

Kom tbx till datorn för cirkus 40 minuter sen, kl 7.

Såg att jag hade fått en ny vänförfrågning på Facebook, den var från Elin. Bor i en hyfsat liten stad så inte direkt svårt att söka upp ngn om man har förnamnet.

Fem minuter efter att jag hade accepterat henne så började hon att skriva till mig, lite standard snacka osv. Tyckte dock att det var konstigt att hon stavade och särskrev på ett sätt jag aldrig sett förr.

Helt plötsligt skriver "hon", "Varför hade du sex med min tjej?!". Gick in på hennes profil och såg att hon hade ett förhållande med ngn som hette Ali ngt (säkert han som skrev, med tanke på svenskan).

Hann inte svara innan han började skriva att jag skulle få "ångra vad jag hade gjort" och att " jag och mina kompisar kommer att leta upp dig ", efter att han skrev det så loggade han/hon ut.

Vad ska jag göra? Är inte killen som är ute efter att slåss direkt..

Minns inte ens vad som hände men varför skylla på mig när det var hans tjej som var otrogen?

Oseriösa kommentarer undanbedes!

Tack på förhand!

Edit,

#1 Nej detta är ingen myt. Om du/ni inte har ngt bättre att komma med kan ni strunta i att kommentera.

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar