Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Släktfoton + morssan lacka ursälja dator

Postat av removedd den 14 Mars 2011, 09:45
109 kommentarer · 219 träffar
Tjenare, hade släkt kalas igår och allt vart frid och fröjd
Pratade med alla och ungefär vid fikat & tårta o allt det så började morssans kamera flyga fram (hon vet att jag hatar kort) och retas som fan fastän jag sa sluta flertalet gånger samt höll för ..

Iallafall orkade jag bara inte mer då tv'n stog på med en skiva fylld med semesterbilder (bilder i duschen mm. tex...) som man inte vill visa för släkten?.. ganska självklart imo

Så jag stack upp på rummet varpå farssan kom upp 20 minuter senare och sa ungefär

Farssan: Gå ner nu
Jag: nej inte förrens hon tagit bort bilderna?
Farssan: Hepp då vet du vad som gäller, ingen dator på 1månad
Jag: Moget

därefter kom farmor o farfar och sa att dom skulle gå och att jag missade min tårta så vi sa hejdå och alla gick hem

Morssan kom upp och förklarade för henne att jag inte vill ha dom jävla semester bilderna på ett rullande Bildspel på tv'n om jag e med på bilderna..

Hon sa att det inte var någon stor grej och att ja fort.f har dator förbjud 1månad och att jag var omogen blabla..

Men hur moget är det att ta kort på nån som inte ens vill vara med och hålla på och fjanta sig med kameran?..

Iallafall så jag sa a men då kan vi ju lika gärna sälja dator helvetet om jag aldrig får använda den.. fick den i julas
av hela släkten

Vad tycker ni andra om detta efter att ha läst igenom lite snabbt?
Skulle ni tillåtit att päronen tog semesterbilder lite här och var
och därefter satte igång bildspel med (alla) bilder utan att ha pratat med er om det först -.- ...

Finns det nån lag man kan hota med eller vad finns det att göra för att dom ska fatta att jag hatar att vara med på deras kort

tackar på förhand

Hatar du att vara med på kort?

385 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

109 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 109 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..