Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tar en paus med tjejen.

Postat av fAKE! den 11 Mars 2011, 17:06
44 kommentarer · 297 träffar
Hejsan.

Tjejen har nyss varit här och det vart väll tårkalas. Vi har varit ihop lite mer än 2 år. Älskar verkligen den här tjejen men det har varit ett helvete på slutet. Hon har svårt att hålla humöret uppe och tjatar jämt om att vi aldrig hittar på något och att ingenting händer medans jag är mer chillback och fokuserar på mina studier och gör inte så mycket om dagarna.

Vi har ett distansförhållande och träffas vanligtvis varje helg men nu på slutet har det blivit 2 ggr månaden. Den dåliga stämningen i vårt förhållande har lätt till att vi knappt har sex nu förtiden och varje gång lär man be om det. så trött på det. Sen känner jag att jag inte får hennes uppmärksamhet när vi väl umgås. Har det hänt någon av er där ute? Vårt största problem är igentligen att vi stör oss på varandra så sjukt mycket. Hur ska man hantera det? och självklart att man aldrig får till det.

Planerade att hon skulle stanna hela helgen och hon kom i torsdags kväll. vi har redan bråkat 2 ggr och slutade med att hon åkte hem nu(fredag kväll).

Hon ville ha en paus på 2 veckor och jag sa 2 månader.

Så nu till min fråga, vad ska jag sysselsätta mig med dessa 2 månader för att tänka på annat?

någon som har något bra förslag? jag syftar på fritidsintresse m.m. Bor i västerås och staden är väll rätt så stor så lär ju finnas nånting. Kan tillägga att jag inte känner så många här.

var tvungen att skriva av mig lite. Tack er som läser.

mvh
Tony

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..