Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Lyssnade inte mer än några sekunder, men utifrån mitt kunnande och min erfarenhet inom musik och musikvärlden så kan jag bara säga en sak: Detta suger och hälsa din flickvän att hon aldrig ska försöka sig på att varken skriva eller sjunga någon låt i fortsättningen.
GANGSTARAP MADE ME DO IT, FEELS GOOD TO BE A GANGSTA. Ja och allt det där. Be henne att aldrig släppa någonting mer. ALDRIG! Det har var det absolut sämsta jag hört, låter som en tolvåring precis lärt sig att säga kuk och fitta.
"Så alla våra låtar, o alla våra texter som är seriösa, e alltid äkta, vet att dej är många som frågat just om vi bara komemr på eller om de eså här vi känner, helt ärligt, den största drivkraften för mej är jusst att sklriva ner känslor, För jag har aldrig kunat visa känslor eller kuna få folk inse saningen i mitt liv, men när jag skriver texter, går de signaler direkt från mitt hjärta till min hjärna som jag sen skriver ner, så det är faktiskt så det ligger till. o som person har jag varit med om det mästa, så helften har jag inte ens lärt mej få ner på papper, men de hoppas jag på en förändring inom sin tid:)
Peace and love to al !
/Thezi
"
Om du tar bort beatet helt så sjunger hon om hur hon hade sex med sin "vän" dagligen Hon kanske ska träna på grammatiken först, och sedan ge rap ett försök? :)
wow sjukt kul att dom har massor av låtar som dom lagt ut på youtube.
känns lite som american idol där juryn säger till 90% att dom är dåliga men ingen av dom förstår hur dom kan tycka det för dom tycker dom själva är sjukt bra.
Att höra på din brud som kickar en låt
det gör mig inte speciellt kåt
detta är mer pinsamt än bra
det är inget mer att ha
Allt suger och låter likadant
hon la ej ner mkt tid allt kom säkert spontant
hip hop suger fett
det gör det lätt
YOOOOOOOOO
#44 hahaha efter hälften så började jag att as flabba och så vakna farsan min och fråga va fan jag höll på med, sen så lyssna han och börja skratta och mummla nåt och gick å la sig igen :p
wwwwwwoowwwwww..... Väldigt dåligt imo.. Gulligt att du blivit blind av kärleken och vill att din flickvän ska se att du gillar hennes musik..
Och svensk rap? another wwwwwwoooowwwwww......
Hahahahahahaha, ah fyfan brukar inte säga så mycket om sånt här. Men fyfan det här var extremt jävla kasst alltså. Ne, sluta lek och hitta en bättre hobby!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Be henne skippa musikkarriären.
Bor din flickvän i ett ghetto?
FYFAN VA DÅLIG !
HÄLSA DIN BRUD ATT HON SUGER PÅ ATT RAPPA!
Detta är för erat eget välbefinnande.
jävlar vad grov.
"din fitta va som en station, kukarna kom och gick"
"du är bara en i mängden som fått kuk i sin hals"
hahaha
Eller inte. Inga bra rim, dåligt flow. Det alla ovan säger är sanningen. #5 har det.
Stenhårda brudar.
HAHAH!!!
Deras blogg. gnite fagbite
Peace and love to al !
/Thezi
"
Tror de rimmar lika bra som de stavar....
#22 Det där var nog inte en låttext
Bra hon e! Grymt!
Syftade bara på att om man inte kan stava till sanningen, kunna eller mesta.. så kanske man inte borde ge sig in på att rimma.
#31 Haha ja, eller kunna rappa utan att dela på orden. "Ha-an gick till affären för att kö-öpa en co-ola!"
känns lite som american idol där juryn säger till 90% att dom är dåliga men ingen av dom förstår hur dom kan tycka det för dom tycker dom själva är sjukt bra.
Stupidity.
"du blev en riktig fitta valde kuk före vänner"
Att höra på din brud som kickar en låt
det gör mig inte speciellt kåt
detta är mer pinsamt än bra
det är inget mer att ha
Allt suger och låter likadant
hon la ej ner mkt tid allt kom säkert spontant
hip hop suger fett
det gör det lätt
YOOOOOOOOO
tror dem e arga för att deras "vän" fick kuk o inte dem
http://www.youtube.com/watch?v =veuKbFERfWs&NR=1
Feta live jao!
-_-'
Tack för natthumorn. ;]
Och svensk rap? another wwwwwwoooowwwwww......
HUR DÅLIG HON ÄR! AHHAHAHAHAHAH
http://open.spotify.com/track/ 5o9SRI4E6PJYBUu17O5CPi
Borde höja upp själen igen
Den här var ju fan värre alltså, även om det är svårt att tro.
då den inte leder någonstans..
Frågor skickas till mig via pm eller via irc #fragbite