Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Psykologibruden!

Postat av Du Rietz den 4 Mars 2011, 11:13
42 kommentarer · 277 träffar
Hallå!

Började precis med en ny kurs, Psykologi A.

Folket i min "grupp" verkade vara helt okej, var en som aldrig var där dock. Låt oss kalla henne Lisa.

Efter cirkus en månad så kommer  Lisa, hon tydligen varit i Thailand.

Tyckte direkt att hon såg RIKTIGT bra ut, bland dom snyggaste jag sett faktist. Så bestämde mig för att börja prata lite med henne. Hade inte stake nog att göra det första lektionen så Tänkte göra det på lektionen efter.

Försov mig den dagen så det blev inget:/ några dagar senare så hade vi återigen psykologi. Var i skolan riktigt tidigt den dagen (pga att jag var tvungen att åka med mamma).

Våran lärare brukar alltid låsa upp klassrummet på morgonen så att man kan gå in och sätta sig.

Det hade hon gjort även denna dagen, så gick in och satte mig.

Efter ett tag började det komma folk, alla satte sig själva vid ett bord. Saknades drygt 15 pers, även Lisa. 

Precis Efter att lektionen hade börjat så öppnades dörren och Lisa kom in. Vi var bara 10~ pers  där så det fanns gott om plats.

Men till min förvåning så går hon till andra änden av klassrummet och sätter sig jämte mig.

Hon presenterar sig och vi började prata, det visade sig att hon ganska  nyligen hade flyttat hit. Sa att jag skulle visa henne runt lite i skolan/stadN.

Efter det pratade vi bara "vardagliga saker".

Which leaves us to today,

Hade psykologi idag igen. Hon kommer återigen sent och sättet sig jämte mig och börjar prata. 

Fick då iden att bjuda med henne på fest ikväll, en kompis har.

Smsade han direkt och frågade om hon fick dra med, fick svar direkt, självklart sa han.

Så jag frågade om hon hade lust att följa med, hon svarade med ett gärna. Vi kom överens att jag skulle möta henne vid hållplatsen som ligger 1 km ifrån hans hus, hon skulle ringa när hon var där. Efter lektionen fick jag hennes nummer och en kram innan hon stack.

Så boys, hur ska jag gå till väga?

Hon verkar vara hur snäll/trevlig som helst, så klart man blir lite intresserad! Bor i en ganska liten stad så inte ofta man träffar en sån tjej som är tillgänglig!

Tack på förhand!

Kommer uppdatera imorgon hur det gick!

Eder evigt tillgivne,

Kapten Du Rietz.

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar