Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolan emot mig?

Postat av haXXer98 den 2 Mars 2011, 19:39
98 kommentarer · 399 träffar
Tja, Jo det är så här att jag går i första året på gymnasiet nu (el linje) Och har alltid varit hyffsat populär alltså många vänner. Har precis gjort slut med min flickvän tyvärr :(

Men nu till vad denna tråden egentligen handlar om.

På senaste tiden har mina kompisar vänt mig ryggen och jag sitter oftast ensam i matsalen och på helgerna festar jag inte längre för jag har ingen att gå dit med, så jag sitter oftast framför datorn vilket leder till att jag blir med osocial osv. Men nu kommer ni säkert skriva "-men gå ut o träffa någon då" Men vem fan ska jag träffa jag har typ 2 "skolpolare" som jag inte ens varit hemma hos.

Min flickvän dumpade mig för att jag varit otrogen med min dåvarande bästaväns flickvän .

Somsagt livet suger atm.

Jag har börjat dricka i min ensamhet och sedan gå ut o leta bråk för att få ut mina känslor!

Imorgon ska jag till min kurator och prata update kommer då

Tjena frabite...Skulle egentligen till kuratorn idag men jag var inte i skolan pga av ER jag har suttit hemma och gråtit nästan hela dagen...Detta måste ta sluta vafan :( Vad i helvete ska jag göra HELA fragbite hatar mig för att jag var "otrogen"
Det var så här det gick till.
Jag och min flickvän hade bråkat hela dagen och min bästa kompis tog hennes parti asså fragbite vi bråkade över en skitsak. Iallafall så drog jag på fest samma kväll som vi hade bråkat och blev för full (inget att skylla på, men iallafall.) Jag kysste min bästa kompis flickvän när jag skulle dra från festen.

Det är det som hände . Känns skönt att skriva av mig men jag är fortfarande deprimerad...Klarar snart inte av de.

---------------------------- -------------EDIT------------- ------------------------------ --------
Tjenare fragibite i fredags var jag och pratade med kuratorn vilket slutade med att jag sprang därifrån efter jag hade hällt ut en kopp kaffe över henne...

Och på kvällen skulle jag gå inte till centrum för att köpa cola , då står där några från killar från min klass och snackar, jag gick förbi och tänkte inte mer på det fast på hemvägen när jag gick förbi igen så kastade en av dom en tom ölburk i ryggen på mig.
Jag vände mig om och började springa mot han för att slå ner honom, men blir snabbt ner sparkade av de andra...

Idag (lördag) så har jag bara gråtit och gråtit vetifan vad jag ska göra med mitt liv. Mamma vill inte flytta för mina 3 syskon går i högstadiet här...

DISK: vad hade ni gjort i min situation?

ps. Sorry för slarvfel osv orkar inte bry mig.

98 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 98 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..