Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud. Mitt fel?

Postat av LiteUpSnosig den 28 Februari 2011, 14:50
29 kommentarer · 462 träffar
Tja fb mina käraste.

Jag har aldrig varit intresserad i flicker och aldrig varit intresserad att skaffa något förhållande med någon. Men jag träffa en och vi klicka direkt och jag sa inte nej för hon såg ju sjukt bra ut å så. Men sen jag blev ihop med henne har jag bara blivit intresserad av andra flickor än henne medan hon stöttar mig och jag älskar henne och hon älskar verkligen mig. Hon kan verkligen tillfredställa mig rätt bra också om jag nu måste säga det.

Är det bara jag som varit så här, jag vill inte göra slut med henne. Jag gillar bara att se andras former och så på skolan och stan. Jag mår illa att jag själv håller på så här. Jag vill verkligen inte förlora den jag har för jag mår bra med henne. Men blir som sagt intresserad för andra flickor hur dom har och mår och tidigare aldrig brytt mig ett dugg förr. Jag skulle verkligen vilja slippa det för det är jobbigt och ifall min flickvän får reda på att jag är sån här så blir hon väl inte heller så glad å så.

Har ni brud? Mår ni bra med dom eller tycker ni det är skit?

Jag går första året på gymnasiet och min brud nu i 9an.

Relationer?

108 personer har röstat
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..