Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska träffa en tjej

Postat av Redmike den 27 Februari 2011, 20:45
20 kommentarer · 378 träffar
Ja hej jag tänkte få lite tips av er inför imorgon, orkar inte skriva i annat forum, så kände för att skriva här på FB :)

Jo, Det är såhär att jag "håller på med en tjej" som jag aldrig har träffat. Kan låta knasigt men jag menar, vi pratar mycket på msn och smsar med varandra, Grejen är att efter den tiden har vi utvecklat samtalet lite mer o mer, Om jag säger snabbt och enkelt så har hon blivit Kär i mig via sms o msn, eller kär o kär, låter lite barnsligt, men ni förstår vad jag menar!

Hon har sett bilder på mig och hon vet hur jag liksom är (Personlighet, för en del) Och jag känner fasen nog samma för henne, för jag vill ju skaffa mig en ny tjej, och det roliga är att vi ska träffas IMORGON. Så jag vill få lite tips av er på vad man kan göra? Asså vad ska jag hitta på, vad ska jag prata om !

Vi skrev lite om det igår, hon undrade vart vi skulle träffas och vad vi skulle göra, då sa jag att vi kan ses vid busstationen sen gå en runda någonstans. Hon tyckte att det lät bra och nu blev det så.

Om jag ska vara ärlig så är jag lite stressad, för att vi pratar så öppet med varandra nu och allt, och imorgon ska vi träffas för första gången ! Snälla några tips på vad jag kan göra med henne?

Jag klarar mig nog själv men känner mig bättre efter jag skrivit av mig på FB : ) , jag bjuder på stavfel eller särskrivning, jag e så trött idag och är i sorg så jag orkar inte hålla på rätta mig nu !

Jag är 18 år om ni vill veta.

mvh

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..