Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Djurprob/flickvännen

Postat av Blastox den 21 Februari 2011, 22:38
30 kommentarer · 330 träffar
Tjena, lite kortfattat här:

Tjejen (som bor lite långt ifrån) ringer gråtandes till mig om att hennes ena mus släpar underkroppen/bakbena efter sig och är helt lam, så efter lite tröstande n stuff så hjälper jag kvinnan att hitta någon veterinär eller nummer där hon kan ringa och få lite pro hjälp utan lycka...

Så jag undrar om ni här skulle kunna hänvisa till något populärt forum/ eller nr där man kan få hjälp och se om man kan fixa problemet.

Som sagt så är problemet att musen inte kan röra på bakbena, helt lam där och hon har haft mössen i typ 3 månader kanske om inte mer, jag gissar på att musen fått nån stroke eller liknande och behöver avlivas men kanske det finns någon musägare här som vet ifall detta problem är farligt?

eftersom klockan är 22:35 så finns det inte nåt man kan göra direkt förutom att avakta till imorgon men vill checka ifall någon vet nåt.

Btw har sökt lite och hittar bara okända tomma forum för djur..

Tack på förhand

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar