Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rolig sak

Postat av jyyyyrgen den 19 Februari 2011, 18:22
41 kommentarer · 192 träffar
tjäänare..
ska berätta en as rolig sak :P

Det började för ungefär 2 veckor sedan, så skulle jag och en kompis lana över helgen..
iaf när jag packade ihop allt så ringde han och sa "kan du inte komma typ vid 12 , ska träffa några"
då sa jag såklart: vem? och varför får inte jag vara med
det blev tyst en stund men han sa:
för jag vill inte
klart att jag accepterade det och sket sen i det..senare på kvällen typ kl 10 ringde han och sa "kom till mig nu"
jag: har de gått?
han: nej, men kom

Jag packade ihop datorn, blabla och åkte iväg..sen när jag kom så satt två tjejer vid datorn o var inne på facebook :P
(äcklet ville ha de för sig själva?)

När de hade varit där en stund så följde vi iaf med de till bussen osv.
Senare på kvällen la en av tjejen till mig på msn på något jävla sätt..
Det såg min kompis såklart och han var sur hela lanet, efter det så skrev hon fram till 6 på morgonen att hon ville träffas igen blabla

1 vecka senare så lanade vi igen och hon fortsatte skriva till mig och det såg min kompis ;P så han tog bort henne från facebook och MSN, jag blev såklart sur och sa: varför i helvete tar du bort henne för?
han: för ni ska inte snacka med varann
jag började såklart skratta som in i helvete o han har nog blivit världens största tönt ifall han inte låter mig snacka med en på msn..
jag: hahahha
han blev tyst och snackade mumble :)
dagen därpå hade hon fått mitt nummer på nåt jävla sätt också -.-

så hon smsade mig och min kompis hörde det så han tog mobilen o raderade alla sms och nummret :)
och hon vill träffas idag, men ska dra på bio idag med han och en annan kompis..

Hur jävla svartsjuk får man bli egentligen? ;O hahah

disk: har detta någonsin hänt er? :p
tyckte detta var så jävla roligt o jävligt barnsligt utav honom ^^

glömde lägga till en sak
de tjejerna hade tydligen velat träffa mig och inte honom för de visste att jag skulle komma dit..
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..