Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pissig allahjärtansdag

Postat av Saken den 14 Februari 2011, 22:38
32 kommentarer · 565 träffar
Känner mig bara tvungen att dela med mig av min pissiga allahjärtansdag alltså.. Bryr mig inte särskilt mycket om såna här kommersiella högtider men ändå, dagen sög kuk ändå.

Vi kan börja med att imorse så hade jag varit snusfri i ca 2 dygn, ett rent jävla helvete alltså, och inge bröd till frukosten utan det fick bli gröt UTAN mjölk!

Sen kommer jag till skolan där jag skulle dela ut typ 30 rosor till folk jag inte ens känner. (Elevkåren hade "skicka en ros") Men jag fick ingen ros själv.

SEn tänkte jag ta mig en kaffe i skolan och då har vi typ plastmuggar, vattenkokare och snabbkaffe så när jag drar en redig klunk kaffe så har nån jävla bög haft tvål i plastkpoppen så kaffet smakar skit och jag får fittont i magen.

Sen hade vi engelska och då frågar jag läraren om det är chill om jag kan dra på toa, hon svara "CANT UNDERSTAND LOL" så jag frågar igen högre så hela klassen hör "STILL CANT UNDERSTAND LOOOL TROLOLOLOL" Så då skriker jag på engelska råarg och abstinent som en heroinmissbrukare "MAY I PLEEAAAASSSSSE USE THE BATHROOM=?="!""" Och äntligen då får jag dra på toa.

Men det värsta av allt när jag och några till ska dra ihop en pcw hemma så har man 0-10 i stats när laget vinner, HUR JÄVLA FITTIGT ÄR INTE DET? okej jag är ingen kung på cs men ändå, 0-10? stick och dö.

Berätta gärna era tragiska historier, behöver inte vara från idag eller nåt, fan...

Bryr mig verkligen inte om stavfel eller grammatikskit
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..