tjena tjena fb, vänder mig hit med mina problem då jag inte har någon annan jag vill vända mig till! SÅ!
Min tjej blir typ slagen av sin mamma, och kallad saker av henne, bland annat hade hon blivit kallad slampa och några andra otrevliga saker, hon har dessutom (enligt sig själv) blivit slagen av sin mamma flera gånger, hennes mamma har även hotat med att flytta henne till en annan skola.
Jag har bett henne ringa bris men det vill hon inte, jag vet inte vad jag ska göra, mår jätte dålig när min flickvän blir slagen och det ända hon säger om det är "jag är van". Jag vill inte tvinga henne anmäla sin mamma men jag vill inte se henne så..
(jag vet ju inte om hon trollar eller inte men det låter inte som det.. Jag har då inte träffat hennes mamma men hennes syster säger att det är rätt illa.)
vad ska jag göra fb? ;
Ne men be henne följa med dig till soc så kan ni alla prata ut om det (om det skulle vara ett förslag.) Kan vara så att det är bättre om du följer med henne, om man ens får det.
Hoppas det blir bättre för bruden din!
säG tena att slo dig istellet
Har nästan samma problem ;/ min tjejs morsa har ja träffat 1 gång, då vi kolla film på tjejens rum, helt plötsligt vill hennes morsa att jag ska gå hem...nästa gång vi ska vara så får ja inte komma in till henne, hon sa att hennes morsa "inte gillade" mig :S det var i början på augusti, har inte vart hemma hos min tjejs hus på ett halvår, vi är bara hos mig. Och hennes morsa vill inte se mig osv, har frågat min flickvän varför hon gör såhär mot mig, men hon säger ingen anledning till hon. Hon vill alltså inte se eller höra mig ;/
känns rätt konstigt ;(
2.PROFIT
#27 kbry? Tror du jag bryr mig om vad en random på fragbite tycker om mig? Om jag är en nolla, vad är inte du då som vill sitta i skype med en kille som enligt dig är en nolla?
Sådana som du är så jävla onödiga, ni tillför inget till samhället du är mänskligt skräp som man borde slängt för länge sen, om du inte ska kommentera inom temat av tråden är det en helt åt helvete onödig kommentar och du kommer förhoppningsvis få en varning för ditt jävligt onödiga beteende. Så Schas.
#24 vi har varit ihop i lite över en vecka, har inte kommit så långt än då hon har lite problem med sina föräldrar just nu.