Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brudens Morsa är dum!

Postat av Victor Fisk den 9 Februari 2011, 21:16
31 kommentarer · 248 träffar
tjena tjena fb, vänder mig hit med mina problem då jag inte har någon annan jag vill vända mig till! SÅ!

Min tjej blir typ slagen av sin mamma, och kallad saker av henne, bland annat hade hon blivit kallad slampa och några andra otrevliga saker, hon har dessutom (enligt sig själv) blivit slagen av sin mamma flera gånger, hennes mamma har även hotat med att flytta henne till en annan skola.

Jag har bett henne ringa bris men det vill hon inte, jag vet inte vad jag ska göra, mår jätte dålig när min flickvän blir slagen och det ända hon säger om det är "jag är van". Jag vill inte tvinga henne anmäla sin mamma men jag vill inte se henne så..

(jag vet ju inte om hon trollar eller inte men det låter inte som det.. Jag har då inte träffat hennes mamma men hennes syster säger att det är rätt illa.)

vad ska jag göra fb? ;

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar