Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer..

Postat av SuckMyDuck den 3 Februari 2011, 17:20
24 kommentarer · 458 träffar
Hej fragbite, jag blev precis major deppig och vill bara skriva av mig lite.

So.. för ungefär 1½ år sen träffade jag en tjej som jag hade känt sen ett par år tidigare, men inte träffat ofta. Jag kände kärlek i luften direkt och allt gick som på räls.

Sen satte hon sig i massor med problem vilket resulterade i att hon fick flytta till Karlstad. Hon bodde i Sthlm innan. Vi har inte träffats under denna tid men vi har spenderat tid i telefon och dator och jag trodde på långdistansförhållanden så vi fortsatte som allt var förut.

Hon ringde mig senast idag och vi snackade mest bara skit. Sen ställer hon en fråga till mig som löd "Har du haft sex med någon sen vi träffades?" Självklart svarade jag nej, och det är sanningen. Sedan ställde jag samma fråga till henne och hon gav mig samma svar, jag blev genast på mycket bättre humör för jag trodde hon skulle säga något helt annat.

Ungefär en timme senare satt jag och cruisa omkring på Facebook och då hör jag ljudet ifrån chatten. Då skriver en kompis till henne i Karlstad och frågar vad jag gör osv. Sen säger han att han måste säga en sak som han inte hann förra gången vi pratade. Jag väntade på att han skulle skriva klart och sen bröts mitt hjärta.

Han sa att han var tillsammans med henne sen fem månader tillbaks och att dom älskade varandra. Först skrattar jag lite bara och drog på mig detektiv hatten för att hitta något som skulle göra bort honom om detta ämne. Jag går in på hans profil och skrollar ner en lång bit. Då ser jag att han har ett "förhållande".

Jag kollar kommentarerna och första kommentaren är från hennes Foster mamma som skrivit "Redan=)" sen har han skrivit "Hehe, har inte hunnit ändra". Då bröts mitt hjärta i en miljon bitar och jag fick bara panik. Hon har ljugit för mig i ett helt år snart. Nu vet jag inte vad jag ska göra för att bli glad igen...

Jag gillade henne så grovt mycket och trodde på oss, men det skulle jag verkligen inte ha gjort.

Ni får gärna kommentera saker som har fått er glad under åren när ni blivit sårade eller dylikt :-(

Är det fel att jag vill åka och slå denna kille?

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..