1
Killproblem!
Postat av schm33kt den 28 Januari 2011, 13:53
19 kommentarer · 233 träffar
Okey, jag har ett problem. Jag har träffat en kille i lite över ett år nu och jag har verkligen känslor för honom. Problemet är att vi bara har sex med varandra. Det känns ändå som om jag får lite vibbar av honom tillbaka, men samtidigt tänker jag " Vilken kille är INTE snäll när han ska få ett ligg?"
Så till min fråga nu, ska jag ta mig MOD att berätta för honom hur jag känner? Jag blir helt galen, för jag vill förklara för honom exakt hur jag känner, men samtidigt vill jag inte sabba något med att berätta hur jag känner. Om ni fattar? Jag vill faktiskt veta om han bara spelar med och är snäll för att få ligg, eller om det kanske faktiskt finns en liten glöd. Jag vill inte hänga upp mig på en person som jag inte kan få. Så, hur gör jag?
Låta det vara som det är eller berätta?
Så till min fråga nu, ska jag ta mig MOD att berätta för honom hur jag känner? Jag blir helt galen, för jag vill förklara för honom exakt hur jag känner, men samtidigt vill jag inte sabba något med att berätta hur jag känner. Om ni fattar? Jag vill faktiskt veta om han bara spelar med och är snäll för att få ligg, eller om det kanske faktiskt finns en liten glöd. Jag vill inte hänga upp mig på en person som jag inte kan få. Så, hur gör jag?
Låta det vara som det är eller berätta?