Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumpa? Känslokall

Postat av Brainfreezer den 27 Januari 2011, 05:51
18 kommentarer · 283 träffar
Tjena, har vart ihop med en tjej ett litet tag nu, dryga 3 månader kanske, håller knappt koll, iof så funderar jag just nu ganska starkt på att göra slut.

känner mig ganska känslokall mot henne eller ah, känslomässigt död, inget är direkt kul längre, har funderat på om jag drabbats av någon slags depp för jag känner mig inte direkt ledsen, bara... Passiv mot allt och alla.

Har bollat med tanken om att göra slut ett tag nu, det gynnar mig ekonomiskt men detta är lite av en gamerchick också och är oftast positiv mm, känns som en förlust och jag fattar inte varför jag inte är kär i henne!!

Hon har lite mer innanför pannbenet, snygg och delar samma intressen (inte bara spel). Så nu sitter man här och funderar på att avsluta det bara för att de inte känns okej bara..

Vad tycker ni? borde jag fortsätta och avvakta och försöka ta mig ur detta eller borde man kanske dumpa och hoppas på att man hittar något i närheten till lika bra som denna tjej?

TjejeN?

63 personer har röstat

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..