Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem, sömnproblem

Postat av DAJN den 24 Januari 2011, 01:33
60 kommentarer · 476 träffar
Hej! Jag och en brud va på g i ett halvår, i måndags när vi träffades så kändes det som vanligt och så, riktigt bra med andra ord. Vi kysstes och hade det mysigt, tänkte "ja vi blir nog tillsammans nu" och jag började få starka känslor för henne. Så man åkte hem med ett leende på läpparna och va lyckligast i hela världen.

Senare på kvällen ringer hon och gråter, jag fattade inte vad det var och frågade om det var på grund av mig, då sa hon att det inte var det. Fick en klump i magen och kunde inte sova den natten. Dagen därpå va hon inte sig själv, jag anade visserligen lite. Vi pratade knappt den kvällen och hon ringer sedan på onsdagen och berättar att hon inte vill något just nu.

Drog hem från skolan, lipade sönder och mådde skit. Träffade en psykolog för jag klarade inget längre.

Nu till problemet, hon har fortfarande kvar en tröja hos sig som är min, borde jag säga att jag vill ha tillbaka den? Jag menar, det känns bra att hon har den för då vet jag att varje gång hon ser den, tänker hon på mig.

Vissa nätter går det bra att sova men eftersom att jag inte är trött nu så ligger jag och tänker på henne, börjar nästan gråta. Någon som vet vad jag ska göra för att slippa detta lidande?

Värt att notera är att hon smsade mig i fredags "hej" svarade ca 10 minuter senare "hej" sen frågade hon "hur är det?" då svarade jag inte, vet inte om jag gjorde rätt eller fel.

Tacksam för seriösa svar.
Föregående tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..