Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig (tjej problem)

Postat av WalleeY den 23 Januari 2011, 21:19
13 kommentarer · 202 träffar
Tjabba Fragbiterz.

Det är så här har det sjukt jävla jobbigt och vet ej hur jag ska välja att göra.

Lite grund att gå på.
Allting har varit bra mellan oss, förlovad sen 6 månader tillbaka.
Aldrig varit den där svartsjuka typen av kille, hon är dock helt galet svartsjuk.

Jag började få en riktigt konstig magkänsla i Torsdags och kände att det var något som var fel.
Så jag gjorde något som jag aldrig tidigare har gjort, jag läste hennes sms.
Där var det nummer från andra killar men brydde mig inte så värst mycket om det för det stod inget direkt konstigt utan mer "kompis" sätt.

Hon säger alltid att hon smsar bara med mig vill inte smsa med någon annan kille osv.
Fine, tänker jag men säger även att det är lugnt och att hon får smsa eller prata i telefon med exakt vem hon vill så länge hon inte håller på och skriver på ett sätt som skulle vara opraktiskt om man har pojkvän.

Så jag frågade då för 2 veckor sen om hon smsa med någon annan kille eller något sånt.
Hon svarade nej men jag visste ju att hon gjorde det men orkade inte dra upp det.

Så får jag exakt samma känsla i fredags kväll och frågar samma sak igen.
Då svarar hon som förra gången nej.
Jag säger då "kan du svära på våran kärlek att det inte är någon annan eller något."
Hon lovar det och dagarna går.
Jag vet ju då att hon håller på och ljuger för mig.

Så idag rann det över, så jag var tvungen att säga att jag visste om det.
Säger då som jag sagt innan att det är okej för mig men att hon skulle ge fan i att ljuga för mig för att förhållande är uppbyggt på förtroende.

Nu sitter hon här och gråter och ber om ursäkt för det och säger att hon borde sagt sanningen på en gång.
Det jag blir så sne på är att hon kunde svära på kärleken och ändå veta om att hon ljuger.
Det visar ju bara att är något som inte står rätt till.

Nu till diskussion Vad hade ni gjort om eran kille/tjej hade gjort samma sak mot er genom att kunna svära på kärleken men hon kan ändå bryta det utan skuld känslor tills du vet om det.

Peace
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..