Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur tänkte tjejen egentligen?

Postat av Kenz den 19 Januari 2011, 17:20
42 kommentarer · 161 träffar
Nu kommer ett längre inlägg men jag hoppas det är ok ändå för er:

Jag behöver verkligen hjälp med tips och råd angående ett problem här:

Det tog slut mellan mig och min flickvän för en månad sen och sedan dess har vi inte snackat nånting alls överhuvudtaget. Jag har tänkt på henne sjukt mycket även om jag döljer det. Jag har inte sagt detta till någon vare sig till henne eller någon annan. Jag försöker hålla inne känslorna och gå vidare men droppen kom i förgår när jag faktiskt drömde om henne när jag sov.

Sedan dess har jag inte känt mig så bra, går runt och tänker på henne ganska ofta så idag valde jag att - trots risken att skämma ut mig faktiskt skrev ett sms till henne och berättade hur jag kände. Att jag fortfarande saknar henne och ja, att jag omedvetet drömde om henne i förgår.

Jag förväntade mig inte så mycket utan gjorde bara detta bara för att kunna få ut detta för håller jag det inom mig blir jag nog bara galen snart. Jag ska vara helt ärlig och erkänna att jag fortfarande har kvar en hel del känslor för henne.

Men iaf: hon svarade ordagrant:
"Spelar ingen roll om jag fortfarande har känslor för dig, jag gjorde fortfarande slut :("

Hur ska jag tolka detta som? Vad menar hon med det här meddelandet igen? Det verkar som tjejer är ganska svåra att förstå sig på och tolka. Menar hon att hon gjorde slut så det är slut och jag ska INTE höra av mig till henne mer?

Eller menar hon att hon ångrar sig att hon gjorde slut?

Hur ska jag tolka detta som? Jag har inte skrivit nåt mer till henne sen efter det här smset för jag vill inte vara tjatig och svansa runt henne. Jag ville bara skriva till henne för att jag verkligen saknar henne och även hennes röst med. Har ju inte snackat med henne ända sedan dess.

Tjejer är så svåra att tolka

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..