Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Polarn" och exet.

Postat av otfred den 19 Januari 2011, 01:51
92 kommentarer · 207 träffar
Tja.
Måste bara få skriva av mig lite.

Jag tar allt från början.

Jag var tillsammans med en tjej, vi kan kalla henne Malin, i drygt ett år. Vi gjorde slut för lite mindre än en månad sen.
Hon, jag och min "Polare" som vi kan kalla Peter, är vänner allihopa. Vi har under flera år kunnat umgås med varandra på egen hand, så med andra ord så känner vi varandra bra.

Hur som helst.
För några timmar sen vid 11:30 så ringde Peter till mig och vi snackade lite skit som vanligt. Han berättade att han hade vart med Malin och så i princip hela dagen och att de hade kollat på film och annat. (Detta är inte ovanligt, så jag brydde mig inte). När vi lagt på så drar jag mig till sängs, men har svårt att sova så jag låg och vände på mig tills klockan var runt 00:30 då jag blir förvånad av att Malin ringer mig. Hon berättar att hon har haft sex med Peter, med ett tillägg att "det inte var känslor inblandat". Jag blir förbannad, men håller masken så mycket jag kan. Dock så sken det igenom till slut och jag klappade igen luren i örat på henne efter att hon sagt att hon skickat sms till Peter att hon tänkte berätta för mig.

Så nu sitter jag här, förbannad så inåt helvette medan Peter ringer varje minut, men jag svarar inte.

Sammanfattning: Peter knullar Malin bara någon vecka efter det tar slut mellan oss. Värt att tillägga är att jag och Peter är(var?) sjukt bra vänner och är med varandra i princip hela tiden.

Borde jag svara? Ska jag klappa igen truten på honom? Bara sluta umgås med honom?

Vet fan inte vad jag ska göra just nu.

Förlåta?

253 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

92 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 92 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..