Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa kompis har blivit en toffel!

Postat av _MorraN den 7 Januari 2011, 17:32
22 kommentarer · 543 träffar
Hej gottfolk.

det började för två år sen, då min kompis började sjuan och jag åttan, Först började allt ganska bra men sen typ ett halvår senare blev han tillsammans med en tjej i hans klass, Han blev blind av kärleken och ditchade alla kompisar, mer eller mindre,
man kan aldrig prata med honom om saker som man vanligen hade eftersom han alltid är med flickvännen, Och man ser honom aldrig ensam i skolan, han följer alltid efter flickvännen, Non stop, Var hon än går, går han.
Sen nästa sommarlov som kom, skulle jag en dag gå till honom och hälsa på och umgås, Då går jag in i hans hus och påväg mot hans rum, Jag försöker öppna dörren, men tyvärr, Den var låst, Jag visste direkt vad dom gjorde där inne, Så jag gick iväg och DÅ tänkte jag: Haha, jaja dom har kul jag bör inte störa dom.
Men nu börjar det bli väldigt irriterande när hans flickvän har två skuggor. Jag menar, vi har varit bästa vänner sen vi var drygt fyra år! Och vi har alltid haft kul tillsammans, jag menar, han kan väl åtminstone umgås ibland, eller ens komma och prata och vara trevlig i skolan istället för att vilja vara fastkedjad med henne.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, Förslag? Jag är inget snille eller författare så klaga helst inte om stavfel eller något :)
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..