Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slickade b-rudens vagina.

Postat av RandomFantom den 23 December 2010, 20:21
31 kommentarer · 499 träffar
God kväll på er och snart god jul!

Tänkte bara berätta om fan det sjukaste jag gjort i mitt liv i princip. Kommer till punkten direkt bara. Det var så att för några dagar sedan så var jag sjuk och hade ganska hög feber och jag slaggade hos flickvännen. I alla fall, under natten så sov jag konstigt och hade skumma drömmar pga febern. Så på morgonen när febern lagt sig så har jag ett jätte vagt minne av att jag helt random hade gått ner på min flickvän och börjat slicka henne. Så jag tänker en stund och frågar henne sen "älskling, slickade jag din fitta i natt?". Så berättar hon hela skiten. Jag hade tydligen ur ingen stans tittat på henne lite konstigt och bara gått ner på henne och slickat henne en lite stund därefter säger hon "älskling jag orkar inte jag vill sova". Då hade jag sagt "okej" och slocknat vid kudden dirr mode.

Tycker det är så sjukt att man lyckas göra så i sömnen. Jag gav min kvinna oralsex medans jag sov. Helt sjukt!

God jul och gott nytt år på er!
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar