Slickade b-rudens vagina.
God kväll på er och snart god jul!
Tänkte bara berätta om fan det sjukaste jag gjort i mitt liv i princip. Kommer till punkten direkt bara. Det var så att för några dagar sedan så var jag sjuk och hade ganska hög feber och jag slaggade hos flickvännen. I alla fall, under natten så sov jag konstigt och hade skumma drömmar pga febern. Så på morgonen när febern lagt sig så har jag ett jätte vagt minne av att jag helt random hade gått ner på min flickvän och börjat slicka henne. Så jag tänker en stund och frågar henne sen "älskling, slickade jag din fitta i natt?". Så berättar hon hela skiten. Jag hade tydligen ur ingen stans tittat på henne lite konstigt och bara gått ner på henne och slickat henne en lite stund därefter säger hon "älskling jag orkar inte jag vill sova". Då hade jag sagt "okej" och slocknat vid kudden dirr mode.
Tycker det är så sjukt att man lyckas göra så i sömnen. Jag gav min kvinna oralsex medans jag sov. Helt sjukt!
God jul och gott nytt år på er!
God Helg!
han ljuger aldrig<3
Tänk om du kan gå längre nästa gång och gå ut på gatorna och dödat folk...
Skyll på att du gick i sömnen..
#0 Nästa gång kanske hon suger dig i "sömnen" fast då får du fan mig inte säga att du inte orkar ;O då gör du ett stort misstag!
jasi tråden är från 2010, så du har nog haft en tid på att fundera över detta.
förövrigt kan man vara ganska borta när man har/haft feber :)
Jag citerar "har inte tappat min ännu (14 bast) men kommer förmodligen förlora den då jag träffar bruden igen ;) "
Tror han nyligen upptäckt vaginan hos tjejerna, så var inte så taskig mot "upptäckarn" :p
Vore ju dock lite intressant och veta om du varit på upptäcksfärden enu :)
kan ha 1. ''slickat 2. pullat 3. något annat >.<
jävla pajas
gz dude! du behöver inte anstränga dig , du kan sova istället så gör du det automatiskt ^^
OnT: Feber gör konstiga saker med en.