Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden dumpa.. Depp

Postat av Jhylli den 15 December 2010, 13:35
162 kommentarer · 453 träffar
Ja som sagt, bruden dumpa mig igår, efter 9 månader tillsammans..

lite story.

Vi träffades på Hemköp den 20/3 hon och jag träffades på vägen hem, såg att hon gick på min skola och visste att det var den där snygga tjejen i 8an, jag började genast flörta, på ett konstigt sätt, köpte massvis med tuggummi och gick ner med henne på stan, på vägen ner så tog vi en omväg, massvis med snö låg på väg kanterna, och då slog det till bara, jag gjorde några frivolter in i snö högarna, och hoppade i varenda vattenpöl så hennes thights blev dygnsura, detta fortsatte hela vägen ner på stan. Sen fick jag hennes nummer från hennes bästis.

Smsade med henne rejält och insåg snabbt att jag var kär och cirka 5 minuter senare så skrev hon att hon var kär i mig. Snacka om triss dragning? senare den 25/3 blev vi tillsammans, på bussen tydligen eller så om jag inte glömt det.

Det kommande 3 månaderna var helt underbara, kärlek, trohet och allt. Sen samma dag som sommarlovet började så åkte hon till finland, jag kunde ej följa med då jag skulle på begravning (kompis som dog, detta är privat) Senare 45 dagar senare så åkte jag över till finland till henne, då började det som förut, allt var underbart, låg och tittade på stjärnorna ute på bryggan, snackade om allt, käkade glass, hon lärde mig mer finska än vad jag kunde, lärde mig faktiskt på en vecka att prata skapligt finska.

Sen åkte vi hem, och vi drog oss ner till Katrineholm för att släppa av hennes syster hos deras far. klart jag fick träffa han, tog en kopp kaffe med han och hennes mor satt och snackade skit bara. Trevlig människa, sen fick jag höra av han att jag var den enda av hennes killar som fått träffa honom. Stark känsla kändes. Man kände att hon älskade mig. Efter det fortsatte det som vanligt, inga bråk endast små skit som kom nån gång ibland som i alla förhållande, men det löste man samma dag. Tills jag fick reda på att jag skulle börja på Domargymnasiet i Gävle. Visst skit kul, men fick reda att jag inte skulle kunna spendera mer tid med henne nu.

Skit kände jag, berättade det för henne.. hon sa att det löser vi då älskling :)

Sen började skolan, allt gick skit lugnt och allt var chill, mycket träningar möten och sånt, han t.om. vara med henne väldigt mycket, höstlovet kom, varje dag som jag kunde var vi.

Efter detta började små problemen komma, mer prov, mer plugg.. jag tog skolan före henne, och så gjorde hon med mig..

Helvete täntke man, så vi spenderade några helger tillsammans och plötsligt var allt som förut.

Kärlek, äkta jävla kärlek.

Riktigt skönt var det.

Sen såg jag det, efter 8,5 månad. så såg jag det på facebook, då jag va lite underlig varför hon aldrig hörde av sig och så, så gick jag in för att göra ett inlägg på hennes logg på facebook. Så såg jag att hon skrivit söt
Föregående tråd
Nästa tråd

162 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 162 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..