Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

strul med tjej.. [hjälp]

Postat av fOGGI den 4 December 2010, 15:55
48 kommentarer · 318 träffar
hej fragbite känt en tjej i 4 månader nu vi hade sjukt bra i början, hon skrev till mig på kamrat o gav mig sin msn o så, så började vi småprata och så och kom fram till att vi bor riktigt nära varandra. Så vi bestämde träff en dag jag tog spårvagnen till henne efter skolan och väntade på henne vid hållplatsen efter ett tag kom hon gåendes hon kom fram och hälsa och allt bara klicka jag brukar inte krama nån första gången jag träffar dom men just henne kramade jag och det kändes helt rätt. Vi började små prata om skola och sånt "detta var då i slutet av sommarlovet".
Vi träffades ytterliggare några gånger i början mest som kompisar men efter ett tag så märktes de på båda att vi verkligen tyckte om varandra mer och mer och hon sa det också och jag sa det till henne. Men hon ville att jag skulle ta mer initiativ och så och det lyckades jag inte särskilt bra med. Så nu är allt pannkaka helt katastrof. Jag undrar nu om jag ska ta kontakt och bestämma träff med henne och verkligen ta initiativ eller vad tycker ni?

Seriösa svar tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..