Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är det verkligen så viktigt med utseende

Postat av jkridlsps den 3 December 2010, 15:32
69 kommentarer · 783 träffar
Diskuterade med en kille jag ska träffa på Lördag via sms.

Vi diskuterade just det här med förhållande och utseende. Han i stort sätt "mobbade" mig, fick mig att må skit kasst för att jag sa att jag "försöker gå vidare" efter ett ex.

Han skrev "ofräscha får knulla hetingar som dig, kärleken är rolig"

Han menade på att min förra kille var ofräsch och att jag var helt väck som "sörjde" över en ofräsch kille.

Vad är det med folk nuförtiden? Är utseende ALLT som gäller? Vet inte människor i nuläget att man inte blir kär i någons utseende. Man blir kär i personen.. Och att personen i fråga blir det finaste man någonsin sett vandra på denna jord. oavsett hur personen betraktas i andras ögon.

Så enligt honom skulle jag omedelbart blir kär i honom, för han är så fruktansvärt snygg och har massa pengar. han är en bra kille också, det är han, fast med lustiga tankar ibland.

Är det så det funkar här i världen?

Måste man alltså vara vrål snygg om en annan människa ska bli kär i en?

Verkar som att det bara är jag kvar, ensam på jorden som faktiskt faller för en personlighet.

Vad säger ni?
Stämmer det han säger.. att utsidan är viktigast? Eller spelar det någon roll?

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..