Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

svårt med kärlek

Postat av Lavoisier den 1 December 2010, 21:01
41 kommentarer · 230 träffar
hej fragbite

jag heter oskar och är kär i en tjej i min klass.. men problemet är att jag läser elprogrammet så här är bara två tjejer! den ena är ful och jag gillar inte henne men den andra är jätte snygg och jag vill vara ihop med henne. men det är svårt för att det finns så många pojkar i min klass och då märks man inte!! jag är också jätte blyg. idag gjorde jag en grej men det var kanske dåligt.

jag skrev "hej det är oskar jag gillar dig älskar du mig? svara på *****@*****.***" var det bra eller? jag får typ panik och hon har inte svarat än. vad ska jag göra? hon har kanske inte sett lappen för hon gick hem tidigt idag så jag tror inte hon sett den. om jag går till skolan tidigt imorgon kan jag kanske fiska ut den men ska jag det? alltså jag håller på att dö!!

jag har inte så många kompisar i min klass, ingen annan spelar wow och jag gillar wow väldigt mycket. men hon kanske vill spela wow med mig.

hjälp mig fragbite

vad ska jag göra?

94 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..