Hej fragbite!
Först och främst vill jag klargöra att den här tråden absolut inte är någon myt på något vis.
Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart 5 månader och hittills har allt verkligen varit underbart.
Vårat förhållande har fungerat klockrent på alla sätt och vis, ytterst sällan det har varit bråk och konflikter mellan oss.
Men nu till mitt problemet, vi har haft sex ungefär 2- 3 gånger i veckan och det var varit underbart och helt "normalt" tills idag.
Vi låg i min säng hemma hos mig och kollade på filmen kommissarie späck, halvvägs in i filmen börjar vi smeka varandra lite som vanligt, ingenting konstigt med det.
Ganska snart blev filmen ointressant och hon klev upp ur sängen och stängde av filmen medan jag låg kvar.
Efter att hon stängt av filmen tar hon upp min och hennes halsduk från soffan och tittar på mig samtidigt som hon ler.
Hon lägger sig bredvid mig igen i sängen och frågar mig om jag är kåt och vill testa på någonting nytt?
Jag ser henne bara i ögonen och nickar som svar.
Hon knyter därefter fast mina händer med halsdukarna i sängen och börjar smeka mig över magen.
Jag säger att det är mysigt samtidigt som hon ser i mina ögon med ett sort leende.
Efter lite smekande hit och dit reser hon sig plötsligt upp och går iväg till hallen.
Jag hör att hon river i sin handväska som stod där.
En kort stund efter det kommer hon tillbaka in till mig med ena handen bakom ryggen.
- Jaha, vad har du där då? Sade jag och skrattade till lite.
Sekunden efter drog hon fram en riktigt stor, svart jävla dildo framför ögonen på mig.
Tänkte att den ska hon väll köra upp i sin egna skita eller något och brydde mig inte mer om det.
Hon lägger sig ned i sängen igen och börjar återigen smeka mig lite varstans.
Men helt plötsligt känner jag hennes hand med dildon leta sig upp mellan mina skinkor!
Jag frågar henne vad fan hon håller på med?
- Du gick ju med på att testa någonting nytt! Svarade hon.
- Ja, men jag vill inte ha någon dildo inkörd i mitt arsle. Svarade jag.
Men det gav hon blanka fan i och tog fart med dildon och smällde in den i mitt arsle.
Jag skrek och bad henne att genast ta ut den igen men istället vrider hon på dildon och hånflinar åt mig.
Jag sa till henne högt och tydligt att jag ville avbryta och att hon skulle knyta loss mig.
Men hon fortsatte att våldta min jävla röv i säkert 15 minuter trots att jag vred på mig och skrek åt henne.
Men till slut slutar hon upp och knyter loss mig från sängen.
Jag ger henne en örfil och ber henne dra åt helvete vilket hon också gjorde.
Jag slog ned saker runt omkring oss och vrålade att hon är sinnessjuk och borde söka upp vård.
Hon var ute ur lägenheten på bara några sekunder.
Efter att hon dragit kände jag mig väldigt utnyttjad och förtvivlad.
En bra stund efter att jag lugnat ner mig sätter jag mig lite vid datorn och loggar in på MSN.
Så fort jag är inloggad får jag ett meddelande från min flickvän som genast ber om ursäkt och ber mig förlåta henne samt glömma bort allt.
Jag svarade inte utan loggade ut direkt.
Nu till själva anledningen till att jag skrev allt det här på fragbite, tycker ni att jag ska förlåta henne?
Varför gjorde hon det här tror ni?
Är hon sinnessjuk?
Gjorde jag några fel?
Är väldigt tacksam för alla tips och råd jag kan få i nuläget, jag känner mig riktigt jävla förvirrad och förtvivlad.
Ber om ursäkt för eventuella stavfel osv.
Tack på förhand!
Eftersom många har klagat på halsduken osv slänger jag upp en värdelös bild när jag ändå är igång. Halsduken är runt 2.5 meter lång, så man ska inte underskatta halsdukar!
Om jag hade varit ute efter att myta hade jag väl ändå sagt att hon satte på mig handklovar istället?
Pics and it did happen.
http://data.fuskbugg.se/dipdip /______Bild%20004.jpg
Advanced settings i mitten till höger
Monitor -> Screen refresh rate