1
Höra av sig eller inte?
Postat av Aleister Crowley den 14 November 2010, 00:14
13 kommentarer · 280 träffar
Tja! Var på krogen igår blev lite full, träffade en tjej som jag sett ett par ggr förr där.
Hon hängde med mig hem för att prata och kramas som vi sa :) fast båda fattade att det blir mer
Väl hemma så blev det en del sex fast inte samlag.
Hon var rätt full och små jobbig pratade en massa:
vem är du? jag vill lära känna dig, du är underbar bla bla bla osv.
Jag tycker inte hon var nåt specielt direkt, och dessutom lite konstig (full?)
Inget jag skulle kunna bli kär i eller vara ihop med iaf. Hade jag inte varit full så hade jag inte tagit hem henne, får tyvärr dåligt omdöme när jag dricker
Sen stack hon hem, men innan skulle vi byta nummer, hon hittade inte sin mobil i väskan så jag kunde aldrig ge mitt, jag skulle lägga in hennes nr i min mobil sen men hon kom inte ihåg sitt nr så bra. :))
Men hon sa vad hon hette och var hon bodde och att jag kunde hitta henne på eniro . Det har jag gjort.
Nu är frågan, ska jag höra av mig nått alls fast jag inte är så intresserad? Känns svinigt annars, hon sa rätt snälla saker.
Hon har inte mitt nr, och hon kan inte vara hundra på att jag har hennes. Är inte säker på att hon minns mitt namn, bara förnamnet kanske men vet var jag bor.
Ska man höra av sig för att visa lite stil iaf eller ska jag skita i det?
Hon hängde med mig hem för att prata och kramas som vi sa :) fast båda fattade att det blir mer
Väl hemma så blev det en del sex fast inte samlag.
Hon var rätt full och små jobbig pratade en massa:
vem är du? jag vill lära känna dig, du är underbar bla bla bla osv.
Jag tycker inte hon var nåt specielt direkt, och dessutom lite konstig (full?)
Inget jag skulle kunna bli kär i eller vara ihop med iaf. Hade jag inte varit full så hade jag inte tagit hem henne, får tyvärr dåligt omdöme när jag dricker
Sen stack hon hem, men innan skulle vi byta nummer, hon hittade inte sin mobil i väskan så jag kunde aldrig ge mitt, jag skulle lägga in hennes nr i min mobil sen men hon kom inte ihåg sitt nr så bra. :))
Men hon sa vad hon hette och var hon bodde och att jag kunde hitta henne på eniro . Det har jag gjort.
Nu är frågan, ska jag höra av mig nått alls fast jag inte är så intresserad? Känns svinigt annars, hon sa rätt snälla saker.
Hon har inte mitt nr, och hon kan inte vara hundra på att jag har hennes. Är inte säker på att hon minns mitt namn, bara förnamnet kanske men vet var jag bor.
Ska man höra av sig för att visa lite stil iaf eller ska jag skita i det?