Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen har blivit tjockis! HJÄP

Postat av ribos den 17 September 2010, 01:54
31 kommentarer · 1 499 träffar
tjo, frågan är gärna riktad mot tjejer eller män med erfarenhet

alright, har varit ihop med tjejen nu i 2.5år, allt flyter på och vi båda jobbar, har flyttat tillsammans etc.

men nu är det så att hon dra lagt på sig bra mkt vikt, tränar aldrig och har inte gjort det på 2år.

sedan jag träffat henne så har hon nog gått upp 8-12kg, innan var hon smal och fin! (SÅ DOM SKA VARA)

hon drar in 15k i mån och har 0 utgifter förutom mobilen... tydligen är hon för lag att skaffa sig ett gymkort och gymmet ligger 25m bort.. helt seriöst.

jag tränar därimot 4-5ggr i veckan, gick ner från 78 till 69 i fett när jag träffa henne och ny bygger muskler som en dåre :P för jag vill vara så bra för henne som möjligt. perfekta kroppen kan man väl säga.

hur kan man säga att hon (måste) börja träna nu för jag har inte lust att ha en tjej som jag nu har förlorat sex lusten med, tänder inte på henne som förr, hennes mage sticker ut, ja, tjockis.

så jag har det ställt så behöver jag inte jobba om man säger så, har sex pack och ett glatt humör, kan fan få vilken slitz modell jag vill om det vore så.. så jag förväntar lite mer av min kvinna!

Tips!

thx

EDIT :::: jag har sagt tuusen gånger att hon borde köpa gymkort, att hon borde träna, vad mer ska man göra! det skulle ju vara kul om hon ville kämpa för vårt förhållande ockspå!

hon kommer hem från jobbet 4 varje dag, så fan det är ju inte svårt att dra på springa en timme i veckan.
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..