1
Problem efter onenightstand
Postat av radski den 6 September 2010, 22:05
20 kommentarer · 467 träffar
Var på fest i lördags och träffade där en jättesöt tjej. Tjejen gav mig blickar hela kvällen, och eftersom kvällen gick och ölen flödade så började vi tillslut snacka. Efter att vi snackat ett tag så drog hon iväg mig utanför rummet och kysste mig. Kyssarna övergick så småningom till smekningar och det hela slutade med att vi drog hem till henne och hade sex.
Efter sexet så hade hon bråttom med att dra tillbaka till festen, jag lyckades dock få hennes nummer, men vi sågs inget mer på hela kvällen.
Efter festen har jag smsat henne men inte fått svar, jag har stött på henne i korridoren en gång men hon gav mig bara en snabb arg blick och gick vidare.
Nu har två av mina nya klasskompisar berättat för mig att tjejen i fråga har en relation med en av mina klasskompisar. vi går i ettan och jag skäms något otroligt, och har panik!
Vad ska jag göra? tror ni han vet? borde jag berätta?
Efter sexet så hade hon bråttom med att dra tillbaka till festen, jag lyckades dock få hennes nummer, men vi sågs inget mer på hela kvällen.
Efter festen har jag smsat henne men inte fått svar, jag har stött på henne i korridoren en gång men hon gav mig bara en snabb arg blick och gick vidare.
Nu har två av mina nya klasskompisar berättat för mig att tjejen i fråga har en relation med en av mina klasskompisar. vi går i ettan och jag skäms något otroligt, och har panik!
Vad ska jag göra? tror ni han vet? borde jag berätta?