Skorta, en standard på fest?
Tjenare roughness lakamakkafakka boys n GUUURLS(ifall ni finns! :( )
Jag har ett seriöst problem, sitter nu och förkrökar inför en så kallad BBQ-Fest på hotellet (för övrigt det enda hotellet vi har här i min söta lilla stad) och nu ser jag att 90% av killarna på festen har skjorta, är det verkligen en standard? Jag menar, dessa snubbar e donare och teknikare, elare och samhällare, alla kör på tshirts på skolan, eventuellt en cardigan, men på fest har alla skjorta?! Jag menar, norrlands syndrom eller? Jag känner mig ensam när jag sitter här med en pike-tröja och en pullover? Dock är jag ju hetast (som ni fattar) och får alla brudar så fort jag visar pistolerna och monstret downstairs. Men åter till disskussio, är skjorta en standard på fest? OTROLIGT vardagligt för mig, fast jag ska inte snacka, iaf inte ikväll, jag menar jag har kavajj över men skjorta e booouring.
Piké är så 2004.
Ta det du tycker är snyggt!
Finns de som tänker: "Jag kommer skita ner den om jag går med den på stan" eller liknande, men hur stor är inte chansen är att ni skitar ner den på fest, speciellt när ni är berusade efter en cider? (Just had to write "1 cider").
OnT:
Kör på en skjorta, kanske en pullover om ni ska ut eller så.
Skrivet med min Android-mobil
Man har väl på sig vafan man vill, när man vill?
Jag brukar dock köra skjorta för att det blir inte instängt, man kan lätt ta på sig en jacka eller liknande. Det passar till de flesta byxorna osv.