Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nedstämd/deprimerad

Postat av Crazyman den 17 Augusti 2010, 02:12
4 kommentarer · 247 träffar
Hej! Ska kanske börja med att förklara.

Jag har alltid varit en sån kille som har haft mycket tjejer runt mig också vidare, MEN. jag har också alltid varit den killen som har hållt mig till en tjej och inte lekt runt.

Jag och min före detta tjej var tillsammans från början av 6an till i mitten av 1an på gymnasiet. Det var absolut den bästa tiden i mitt liv, har aldrig mått bättre medans vi gjorde massa saker tillsammans, men nu till problemet.

Efter vi gjorde slut så har jag självklart försökt ha förhållande med andra men det har inte funkat. Varje gång jag har vart på gång med någon ny så har jag alltid fått flashbacks, tankar också vidare om hur jag och min före detta hade det. Jag ser henne framför mig varje gång jag är med någon annan tjej.

Kan tillägga att det var mitt första förhållande också

Tänker på henne nästan hela tiden och mår sjukt dåligt av det, känns som gnistan har försvunnit.

Någon som har haft liknande problem som jag eller kanske har tips hur man skulle kunna bli av med det här? Är rätt jobbigt.

Har pratat med vänner, syskon och föräldrar men det blir inte bättre.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..