×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lust i ett förhållande

Postat av snesteget den 18 Februari 2019, 18:26
11 kommentarer · 1 545 träffar
Tjena!
Har ett förhållande med en tjej jag verkligen tycker om, hon introducera mig för sex när jag va 18 och är nu 19. Saken är dock den att jag vet om att hon tidigare haft 1-5 sexpartners innan mig och det är något som fastnar i mitt huvud då både jag och hon vet om att hon var min första. Det spelar ingen roll egentligen då det är historia men tror fortfarande det har någon undermedveten roll i mitt dilemma. Jag har en flickvän som verkligen är den bästa jag skulle kunna få (underskatta inte mitt omdöme), dock är jag nyfiken på vad som finns mer. I vårt västerländska samhälle känns de som om alla har haft flera sexpartners och fått erfarenhet med, och jag känner att jag är i min "primetime" nu. Det är en lust inom mig, samtidigt som jag vill ha det bra med min nuvarande flickvän och vill fokusera på att bygga vårt förhållande. Men vet inte hur jag skall gå emot min lust och de faktum att hon haft fler än mig för jag tror verkligen inte jag skulle tänka såhär om vi båda förlora oskulden tillsammans.

Lust i ett förhållande

78 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..