1
Är jag i friendzone?
Postat av kissmyacee den 26 Oktober 2018, 17:45
3 kommentarer · 1 736 träffar
Okej, jag har precis börjat dejta en tjej som verkar vara intresserad utav mig. Första dejten så rörde hon mycket på fingrar, hår och läppar vilket tyder på att hon blir sexuellt attraherad enligt behaviorismen. Senare skickade jag och frågade ifall vi skulle ses igen och då svarade hon att vi klickar bra men kanske är bättre som vänner? Lite tidigt att ta det beslutet efter första dejten? Själv så tror jag att ett stadigt förhållande har bättre kommunikation ifall man kan umgås som vänner gör. Kanske gjorde något drastiskt fel jag har ingen aning. Hon sa att vi kunde ses igen ändå men nu har hon börjat ignorera mina meddelanden och svarar mig allt mindre och mindre samtidigt som hon svarar mina andra vänner. Jag har en tendens utav att bli friendzonad och dagdrömma, så jag undrar ifall jag övertänker allting eller om det finns något bra sätt att bryta en friendzone? :) sökt runt lite här men alla svar är så svart-vita. Antingen så ska man visa att man vill ha henne och vara väldigt på eller så ska man visst backa, vilket gör det lite svårt att välja rätt beslut. Hjälp uppskattas!