Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Främmande känslor

Postat av Gyllenestrupen den 14 Mars 2018, 01:02
6 kommentarer · 1 161 träffar
Denna tråden är mest till för att se vad UMO har att säga - då jag känner väl till medlemmarnas kapacitet samt hjälpsamhet ^^

Enda sen 12 års åldern så har jag alltid varit kåtbocken som aldrig varit riktigt kär. Aldrig sett poängen med att vara i ett förhållande. Snabbspola några år framåt - till februari detta året och allt är frid o fröjd, kollar porr och smiskar snasen några gånger per vecka och känslorna är under kontroll.

Surfade lite på youtube och kollade på k-pop (koreansk/asiatisk pop musik) och fann en viss tjejgrupp (blackpink) som är ansvarig för denna månadslånga trippen jag är inne på.

Så fundamentalt, hur har de påverkat mig?

* Har inte kollat porr eller dragit i snasen på omkring 1 månad (vilket gör mig väldigt förvånad, då jag endast brukar ha ett par dagars uppehåll när jag är sjuk)

* Suget efter asiatiska tjejer har aldrig riktigt varit där för mig, men nu är de den enda etniciteten på min lista och möjligen om man är mixad, t.ex hälften asiat o något annat.

* Mina sexuella känslor för dem, speciellt min favoritmedlem (min profilbild) finns där, men de är extremt förtryckta utav andra känslor som jag inte kan identifiera.

* Jag har fått 3 tankar i skallen som jag inte har något svar till. Är detta kärlek? Är detta ett tecken på vad jag har sökt sen jag var 12? Eller är jag bara dum i huvudet och spenderar för mycket tid vid datorn, och kan jämföras med Justin biebers fangirls?

* Trots att jag känner mig vilse så känner jag mig också väldigt zen.

Det var de några av de stora punkterna.

hej svejs

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..