×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den bannlystes återkomst

Postat av qmt den 2 Februari 2018, 21:22
2 kommentarer · 780 träffar
Go'kväll mina undersåtar.

Jag har återvänt efter många års uppehåll och vill därmed meddela att jag ska personligen tacka varenda människa som skriver till Konungen, Kung Nibba den 19e.

Kung Nibba var en man som kom in på Lunds universitets och sade sig vara "the one and only". Egentligen hette Kung Nibba Lars-Erik men det ville han inte kalla sig själv så han gick och gjorde en omskärelse som alla andra "grisar" gör och blev därmed omtyckt av alla feminister.
Under tiden på Lunds universitet så stekte han fläsk inne på islamernas område, kallade sig själv Nibba hos afro-amerikanerna och blev därmed mer omtyckt hos afro-amerikanerna.

Åren gick på hans utbildning mot att bli Mekatronisk hantlangare & Snickare utan målarkunskap och han skulle nu ta examen från universitet. Det som Lars-Erik inte visste, ursäkta, Kung Nibba inte visste var att denna utbildning inte hade någon framtid.
Han fick reda på detta på det mest tragiska sättet en man kan bli meddelad om, genom att impregnera sin käre fästmö. Nio månader gick och hans först födde hade lämnat den rosa grottan. Ungen blev kallad Meme-lord och kunde inte engelska. Ungen föddes med strumpor på fötterna och hade en guldig kedja precis som alla afro-amerikaner i Detroit har.

Kung Nibba var mycket stolt över att se sin son växa upp till att bli den undersåt som han alltid drömt om. När Meme-lord hade fått sin fulla uppväxt utspådd av en spåtant så visste han att han måste hjälpa Kung Nibba att ansöka till nya monarki valet i Sverige.

Det var nästa Milennie och Kung Nibba hade äntligen fått sitt rykte spritt, med hjälp av Meme-lord så fick han anställning som Kung i Sverige, och började därmed kallas för Konungen Kung Nibba.

Tack för min tid här för denna dag.

Ha en fortsatt trevlig helg.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..