Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Komma över någon

Postat av The Captron den 16 Maj 2016, 19:36
44 kommentarer · 2 025 träffar
Okej så lite backstory, brukar ha jättesvårt att acceptera nytt folk i mitt liv fram tills jag träffade en brud på en konsert, vi började prata något åt helvete mycket och allt kändes så jävla perfekt, sen började vi prata lite om förhållanden men det var inte så bra timing då hon inte var över sitt ex riktigt, sen fanns det en till faktor till varför det tog slut. Fast forward till nu och vi har fortsatt prata om förhållande men hon har valt att hon vill testa igen med sitt ex.
Jag bryr mig sällan om någon så när jag väl börjar bry mig om någon så blir det kanske för mycket. Så nu vill jag fråga alla gullungar här om ni har något ¨knep¨ att komma över någon som man bryr sig om väldigt mycket?
Uppdatering skriven 16 Maj 2016, 22:13
Vid senare tid idag fick jag ett samtal där orden ¨Vi har en viktig sak att diskutera men inte idag pga feber och ska sova¨. Paranoian kickar in

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..