Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
47

Son född 13.37

Postat av kattenattac den 9 Maj 2016, 20:36
44 kommentarer · 3 508 träffar
Hej,

Kanske inte den mest spännande av trådar, men jag har så få andra att dela den stora glädje jag upplever just nu. Jag har försökt med familjen, men de tycker mest att jag uppvisar tecken på sinnessjukdom. Jag också lite lyckorusig vilket kanske grumlar mitt omdöme genom att starta en helt ny tråd för detta. Men...

Idag födde min flickvän en son klockan 13.37 och jag tycker att just klockslaget är fantastiskt. Självklart är själva barnafödandet också fantastiskt, men jag är speciellt glad för just tidpunkten. Man får normalt inte så många barn i livet och tajmingen är ju galet bra.

Tecknen är tydliga och pojken kan glömma innebandyklubbor och fotbollar - här ska köpas musmatta, Monster och NiP tröjor för hela barnbidraget.

Jag föreslog för min flickvän att han kanske skulle heta Olofmeister. Först förstod hon inte, sen trodde hon att jag skojade, sen (när hon förstod att jag ändå övervägde namnet) tittade hon på mig som bara en riktigt oförstående person kan göra. Obehagligt, men det förtar inte min lycka!

/Katten - stolt pappa till en framtida dataspelare (vare sig han vill eller inte)

Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..