Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Lite hjälp tack

Postat av Heavy! den 19 April 2016, 00:28
31 kommentarer · 1 581 träffar
Tja!

Jag har ett förhållande med en tjej som jag älskar väldigt mycket och som älskar mig lika mycket tillbaka.
Hon har sagt att hon vill gifta sig med mig i framtiden (det vill jag med), men detta är inte problemet.
Problemet är att jag måste tro på gud för att jag ska få gifta mig med henne, det är hennes krav, annars kommer det inte att funka enligt henne. Jag tror inte på gud överhuvudtaget och det har jag sagt till henne.
Hon har även sagt något i stil med "vi tar det sen, vi får se hur det blir med tiden".
Bör detta ens spela någon roll om hon älskar mig så mycket?
Jag respekterar att hon tror på gud, men jag vet inte hur jag skall gå tillväga, jag kan ju liksom inte börja tro på något jag inte tror på. Sen vill jag ju inte gå och veta att i framtiden så finns det risk att förhållandet tar slut på grund av detta och detta gör mig väldigt deppig och orolig... Är det värt det eller borde jag avsluta förhållandet nu eller bara ligga lågt och se vad som händer i framtiden?

Någon som har någon erfarenhet av något liknande eller vet hur jag ska gå tillväga?

Tack på förhand!

// Heavy

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..