-7
Problem med damer? Jag kan ge dig lite insight.
Postat av nonas den 14 April 2016, 21:05
37 kommentarer · 3 129 träffar
På request utav tjuw så ska jag försöka hjälpa er på fragbite med damerna.
Jag har inte varit aktiv på fragbite på väldigt länge, men när jag var det så handlade många av mina posts om just damer.
På den tiden, 2-3 år sedan hade jag mycket problem med dom. Svårt att förstå vad man behövde göra för att träffa en tjej.
Jag var väldigt desperat och lyckades genom det även skrämma iväg tjockisar.
Jag fick ligga en del, men aldrig på mina villkor.
Bråkade mycket med tjejer och vi var på 2 helt olika poler, jag och damerna.
(vilket inte är dåligt, men jag misstolkade det just då.)
Idag så har jag det mycket bättre.
Genom övning och rå jävla action emot ämnet så dejtar jag 3 tjejer samtidigt.
Stöter jag på en trevligare, snyggare tjej så tvekar jag inte på att byta upp mig.
Jag är väldigt bekväm i min kapacitet till att träffa nya tjejer.
Hade jag flyttat till en ny stad så behöver det inte ta mig mer än 1 helg för att börja träffa och umgås med en ny tjej.
Det finns så oändligt med saker att säga om ämnet så jag finner det lättare att du frågar mig om ditt specifika problem så ska jag ge dig direkt information och vägledning.
Sen är det upp till dig vad du vill göra med informationen.
Men, är du idag singel, kanske till och med oskuld så finns det några saker jag vill att du ska tänka på!
1. Gå till gymmet.
Seriöst! Kvinnor är lååångt ifrån lika utseendefixerade som oss killar, så är du allmänt ful spelar det ingen roll, är du tillräckligt skicklig så är det fullt möjligt för dig att dejta en victoria secret modell. Men det betyder inte att du inte ska göra allt du kan för att se bättre ut.
Utseende tillåter endast fler misstag.
En ful kille hade kanske blivit dissad efter misstag 1.
Medans ett snygg kille hade blivit dissad efter misstag 5.
Detta gäller även kläder.
Se dig omkring, kolla i tidningar, tumblr, mode bloggar. Vad som helst.
Hur ser killarna ut som har många kvinnor i sitt liv?
Kopiera hans stil ner till vecken i hans fucking skjorta.
2. Självsäkerhet.
Utan tvekan det viktigaste draget som finns hos en man.
Osar det självsäkerhet om dig så behöver du endast hålla ögonkontakten med en tjej för att hon ska bli fängslad av dig.
Hur utvecklar man självsäkerhet?
Simpelt, du ser dig själv som den viktigaste människan vid liv.
Livet är din film, ta med henne in i ditt liv. Försök inte bli en del av hennes.
3. Gör det bara!
Tänkt på att fråga ut den där tjejen du ser ibland som du samtidigt stalkat på facebook?
Fråga aldrig ut henne genom facebook.
Men, när du ser henne nästa gång så måste du göra det.
Spelar ingen roll om du failar eller om det blir pinsamt eller om du är jätte nervös!
Dom första gångerna jag gjorde det på dagtid så blev jag alldeles knäsvag, fick blackouts och till och med näsblod en av gångerna.
Det är en väldigt spänd situation, du blir skit nervös. Jag vet!
Men gör du det 1 gång och blir dissad kommer du känna dig sjukt stolt för att du försökte.
Gör du det fler gånger så blir du lite avtrubbad och du känner att du har kontroll över situationen.
Du blir bekvämare ju mer du gör det och är du bekväm är hon bekväm.
Finns ingenting viktigare än att försöka.
På den tiden, 2-3 år sedan hade jag mycket problem med dom. Svårt att förstå vad man behövde göra för att träffa en tjej.
Jag var väldigt desperat och lyckades genom det även skrämma iväg tjockisar.
Jag fick ligga en del, men aldrig på mina villkor.
Bråkade mycket med tjejer och vi var på 2 helt olika poler, jag och damerna.
(vilket inte är dåligt, men jag misstolkade det just då.)
Idag så har jag det mycket bättre.
Genom övning och rå jävla action emot ämnet så dejtar jag 3 tjejer samtidigt.
Stöter jag på en trevligare, snyggare tjej så tvekar jag inte på att byta upp mig.
Jag är väldigt bekväm i min kapacitet till att träffa nya tjejer.
Hade jag flyttat till en ny stad så behöver det inte ta mig mer än 1 helg för att börja träffa och umgås med en ny tjej.
Det finns så oändligt med saker att säga om ämnet så jag finner det lättare att du frågar mig om ditt specifika problem så ska jag ge dig direkt information och vägledning.
Sen är det upp till dig vad du vill göra med informationen.
Men, är du idag singel, kanske till och med oskuld så finns det några saker jag vill att du ska tänka på!
1. Gå till gymmet.
Seriöst! Kvinnor är lååångt ifrån lika utseendefixerade som oss killar, så är du allmänt ful spelar det ingen roll, är du tillräckligt skicklig så är det fullt möjligt för dig att dejta en victoria secret modell. Men det betyder inte att du inte ska göra allt du kan för att se bättre ut.
Utseende tillåter endast fler misstag.
En ful kille hade kanske blivit dissad efter misstag 1.
Medans ett snygg kille hade blivit dissad efter misstag 5.
Detta gäller även kläder.
Se dig omkring, kolla i tidningar, tumblr, mode bloggar. Vad som helst.
Hur ser killarna ut som har många kvinnor i sitt liv?
Kopiera hans stil ner till vecken i hans fucking skjorta.
2. Självsäkerhet.
Utan tvekan det viktigaste draget som finns hos en man.
Osar det självsäkerhet om dig så behöver du endast hålla ögonkontakten med en tjej för att hon ska bli fängslad av dig.
Hur utvecklar man självsäkerhet?
Simpelt, du ser dig själv som den viktigaste människan vid liv.
Livet är din film, ta med henne in i ditt liv. Försök inte bli en del av hennes.
3. Gör det bara!
Tänkt på att fråga ut den där tjejen du ser ibland som du samtidigt stalkat på facebook?
Fråga aldrig ut henne genom facebook.
Men, när du ser henne nästa gång så måste du göra det.
Spelar ingen roll om du failar eller om det blir pinsamt eller om du är jätte nervös!
Dom första gångerna jag gjorde det på dagtid så blev jag alldeles knäsvag, fick blackouts och till och med näsblod en av gångerna.
Det är en väldigt spänd situation, du blir skit nervös. Jag vet!
Men gör du det 1 gång och blir dissad kommer du känna dig sjukt stolt för att du försökte.
Gör du det fler gånger så blir du lite avtrubbad och du känner att du har kontroll över situationen.
Du blir bekvämare ju mer du gör det och är du bekväm är hon bekväm.
Finns ingenting viktigare än att försöka.