Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

[Guide] - Så träffar du din drömtjej

Postat av FredrikKarlsson den 3 April 2016, 19:06
63 kommentarer · 6 891 träffar
Tjo, alla svettiga lökar!
Som 6 år i branschen har jag nu lämnat sambo livet för att bli singel.
Vad är egentligen hemligheten för att hitta sin drömtjej?
Följ denna guide och du kommer garanterat få ligg!

Till att börja med måste du ta reda på är du snygg? Är du rolig?
Hur tar man reda på sånt?
Enkelt, har du många gånger fått komplimanger av främmande personer att du ser bra ut?
Ja, då ser du bra ut.
Hur du tar reda på om folk tycker du är rolig är också ganska simpelt, har många folk skrattat åt dina skämt eller det du säger, ja då har du även lyckats där och du är på bra bit!

Har du däremot inte lyckats med någonting ovanför rekommenderar jag dig följande.
1. Utseende är viktigt, gå och klipp dig och skaffa en bra hårfrisyr, använd parfym, schysta kläder, och deodorant och borsta tänderna.
Ingen tjej tycker det är påtändande med folk som luktar illa eller har ofixad frisyr..
Har du exempelvis finnar så är det väl heller inget tjejer tänder på utan gå till apoteket och leta reda på någon produkt från "ACO" och gör som det står på produkten.
Tänk även på att inte ha händer i ansiktet för det bildar enormt mycket bakterier!
Har du akne finns det även recept mot det, fråga personalen!
Gör detta dagligen morgon/kväll och kanske nån gång på mitten i dagen så är dina besvär till 80% borta.
80% borta = tjejerna gillar dig mer
Känner du att du är över viktig så är det bara börja äta sunt och nyttigt och börja gå ut på promenader varje dag i minst 1½ timme.

Okej, nu har du fixat utseendet.

Är du tråkig person?
Börja läsa skämt på internet, ta skämten med dig till dejten och dra något roligt.
Det funkar 9/10 gånger, och tjejen uppskattar att du försöker vara rolig.

Nu har du blivit rolig också, grattis du är både rolig och har ett okej utseende.
Men hur ska jag hitta tjejen?

Hallå, har du inte hört talas om tinder och badoo?
Världens lättaste appar att ha koll på och super enkelt att ta reda på om folk verkligen gillar dig eller inte!
För dig som kanske är lite mera snyggare så är det bara ta fram studentkatalogen och kolla igenom alla klasser efter snygga tjejer, sedan söker du på deras namn på facebook och börjar skicka pm!

Tycker dom en kille är snygg svarar dom ALLTID på dina pm, speciellt om du ser bra ut!
Tänk även på att du måste kolla dig själv i spegeln och ranka dig själv från 1 - 10.
Vart ligger du?
Är du en 3a kan du inte försöka få tjejer som är rankade 8. utan du måste hålla dig till rank 2-4 möjligtvis rank 5 om du verkligen är bra på att flörta..
Det är viktigt, många tror dom ser bättre ut en vad dom egentligen är och börjar skriva till tjejer som har rank 9 när du själv kanske ligger på rank 4-5.
Väldigt viktig regel, för såna tjejer blir ganska frustrerande snabbt och tycker du är jobbig och du åker antagligen på en blockering ganska snabbt!

Behåll lugnet om hon inte svarar direkt, oftast är inte alla tjejer så jävla snabba mot nya killar.
Tjata inte om att ses direkt, för 95% av alla tjejer måste lära känna personen något enormt innan dom vågar träffa dig.
Har ni redan träffats på nån klubb eller dylikt är det ju förstås lättare..

Första dejt kan vara bra och bara ta nån fika, nån promenad..
Ta inget seriöst såsom "bio" eller dylikt för det är bara kasst eftersom ni kommer sitta tysta i 1 timme 40 minuter Zzz..
Att alltid försöka lee och glad gör att tjejen känner sig mer bekväm, försök att bara prata om vad fan som helst, och det kommer gå ballt!
Skulle det bli tyst så dra till med något "vad är ditt bästa resemål du varit med om då?" eller nån annan fråga som rör HENNE. Att du frågar och verkar intresserad av henne gör att hon blir glad, snacka inte så jävla mycket skit om dig själv om hon inte frågar om saker!
Sitt inte och rabbla om hur bra du är på CS, eller hur bra du slirar med din volvo!
Det är det sista dom vill veta.

Jag hoppas ni har fått en riktigt jävla bra guide nu, kör hårt boys!
Ps, glöm inte att duscha!
Uppdatering skriven 4 April 2016, 00:04
Liten uppdatering, ett tips och ett bevis på det funkar det jag skriver till er.

För att verkligen visa att allt går så gjorde jag lite snabbt "experiment" till er.
Leta upp nån random tjej som jag tyckte såg bra ut, och la till henne som vän..
Efter att jag la till henne skicka hon ett Pm till mig och fråga vem jag är, sedan kan ni läsa vidare..

http://imgur.com/8yakYvJ

Och ni ser själva, hon skriver "godnatt får skriva imorgon:D ( om du vill såklart hahaha)

där vet man redan att hon är intresserad av att fortsätta skriva, och då är det bara skriva på och skriva saker tjejer vill höra.
Det dom vill höra är saker som har med dom att göra, därav avsluta jag allt med att det skulle vara intressant att veta vad hon jobbar med..

Det gäller att vara smart om man vill skaffa sig en brud som är snygg.
Detta var ett exempel, jag fixade hennes intresse på liksom 12 minuter.
Ni förstår hur snabbt det går va, därför gäller det att vara med i matchen från start så dom får ett gott intryck av er!

Skriv inte "hej görs?"
För ingen kommer svara på ditt meddelande, för det är jätte tråkigt. Inled med något snarlikt mitt exempel som jag tar till henne. .

Sen så är det bra om ni kanske drar något negativt över er själva som jag exempel gör "Jag blir inte så bra på bild, men folk som går förbi när jag sitter i kassan brukar tycka jag ser bra ut" liksom då får hon en uppfattning om dig, du kanske ser 7/10 på bilden men när du säger sådär så kanske hon tänker oj då kanske han är en 9/10 i verkligheten och det gör att hon kommer få upp "gnistan" ännu mera.

Det finns många knep, och det tar ett tag att lära sig dom!
Men jag hoppas ni har fått lite hjälp på traven.

Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..