Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Visa intresse

Postat av davvetheking den 24 Mars 2016, 16:57
21 kommentarer · 1 469 träffar
Hej! Jag är en kille på 16 år, går i 9 an. Jag gillar en tjej i min klass, hons er väl bra ut och är snäll. Jag har typ gillat henne i smyg, även fast vi inte ens pratat så mycket. Men igår på engelskan, och idag på SO lektionen så snackade vi lite i en grupp med 3 pers. Jag hon och en till. Så pratade vi väl och skämtade lite. Hon verkar digga mig så att säga. Så jag undrar hur jag ska göra för att fortsätta utveckla vår relation tills jag är bekväm att säga till henne att jag gillar henne, mer än vän. Inte dödskär men att jag gillar henne mer än andra . Om någon har liknande erfarenhet så vill jag gärna att ni säger, eller om ni bara har tips. Hon ler och verkligen bryr sig om vad jag säger, kollar mig i ögonen osv. Hjälp snälla! Vill verkligen lära känna henne bättre. Och se om det kan bli nåt av det hela.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..