×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Blir illamående när jag är med tjejen

Postat av Ruboss den 19 Mars 2016, 21:43
31 kommentarer · 3 104 träffar
Okej..för att ni ska kunna ge vettiga svar måste jag ge ut lite bakgrundsinformation.

När jag började gymnasiet (I somras) träffade jag ofta mitt gamla klasskompisgäng (som bestod av både tjejer som killar). I september hade vi en liten intern-fest tillsammans, och då gosade vi bara lite tillsammans (nothing special).

Veckorna gick och ännu en internfest var på gång (då alla skulle sova över). Festen slutade med att jag och tjejen lade oss i samma säng och strulade. Morgonen därpå var jag väldigt illamående vilket ledde till att jag kräktes ett antal gånger. Jag kan säga det redan nu att ingen alkohol var inblandad. Som den person jag är trodde jag att detta bara var ett enstaka fall....men hur fel jag hade.

Nästa fest är hos självaste tjejen, och nu är det mer av ett "mysparty". Denna fest slutar med att jag och henne strular i hennes säng. just då hade 2 personer redan gått och "lagt" sig (en kille och en tjej) och de andra två kilarna gjorde något random i vardagsrummet. Denna gång var det bara mina kalsonger som var mellan mig och tjejen. Hon sa att hon skulle se till att de andra killarna gick och la sig. Hon går ut ur rummet och jag somnar. Jag vaknar 30 minuter senare illamående. Jag kräks upp emot 5 gånger denna gång. Den här gången insåg jag att något var fel.

Flera fester varade, men istället för att sova över alla dessa gånger valde jag att sova hemma istället. Väl hemma kunde jag känna illamåendet, men nu kunde jag kontrollera det. Jag börjar nu träffa tjejen hemma hos mig efter skoldagarna. Inge illamående kunde kännas då.

Till sist är vi på kompisens landställe (fredag 3/19 2016). Det börjar bli sent och vi tar oss an ett rum. vi håller på en massa tills hon frågar när vi ska göra det. Jag hade lämnat min kondom fyllda ryggsäck på övervåningen, så jag kommer upp med en plan som lyder: "jag går upp och hämtar min ryggsäck och sedan väntar vi tills alla sover". Just i det ögonblicket jag ska resa mig från sängen kommer känslan. Istället för att hämta ryggsäcken gick jag raka vägen till toaletten.

(ingen alkohol har varit inblandat i någon av festerna)

Så nu fragbite.....Varför blir jag illamående när jag är med denna tjej??? har ni råkat ut för något liknande.

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..