×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Vad borde man göra, hon ljuger hela tiden?

Postat av jyyyyrgen den 15 November 2015, 13:54
40 kommentarer · 5 099 träffar
Asså nu är jag helt jävla lost i tänkandet, helt sinnes.. Är helt borta.

I fredags så småtjafsade jag med min tjej lite som tillslut blev ett väääldigt stort tjafs. Allt handlade om att hon var på krogen med två utav sina vänner och hade det roligt och bra. (Hon skulle sova hos den ena kompisen, vi kan kalla henne för Johanna som hon skulle sova hos) När klockan var runt 1 så smsar hon att hon INTE ska sova hos Johanna för att det är 3 killar som ska sova där. Jag tänkte inte mer på det, jag litar lixsom väl på henne att ingenting händer och att hon säger emot. Nu kommer vi till "lögn" nr1.

Hon skrev till mig att hon bara skulle hämta lite saker hos Johanna och sen få skjuts igen hem utav 2 kompisar och sen skulle hon ringa mig om ca 40 min. (Vi kan kalla kompisarna för Sara och Alexander)

Efter att 1 timma hade gått så skriver jag och frågar var hon är. (Under denna timman så har vi skrivit titt som tätt helt tiden)
Jag får till svars: Chillar hos Johanna.
Jag - När ska du hem då?
Hon - Ska sova här för Sara och Alexander orkade inte vänta på mig.
Jag - Vadå vänta? Det tar väl max 1 minut att hämta en väska och jacka.
Hon - Ja men Johanna bad mig stanna hos henne och sova här för hon inte vågade sova själv med de 3 killarna.

Efter det eskalerade det ganska fort över att hon på något sätt ljuger för mig då hon kom med först en anledning att Sara och Alexander inte orkade vänta och sen att Johanna bad min tjej stanna hos henne för att hon inte vågade sova själv med de 3 killarna. Det känns ju som att anledningarna hon gav mig är rakt tvärtom,.

Jaja, efter det så gick det utför ganska fort. Jag orkade aldrig prata med henne när hon var berusad så jag sa "Sov du med de du då, godnatt"

Sen idag när vi pratade så var ju allt frid och fröjd och vi löste det. Varför jag stannade vid just "Sov du med de du då, godnatt" kommer vi till nu när hon har ljugit för mig en gång till.

I alla fall, vi pratade i telefon igår natt och då så säger hon "Vet du hur jobbigt det var att sova bredvid 3 andra i fredags, de tog all plats i sängen"

Okej? Hon sa i fredags att det aldrig skulle hända, alltså en lögn återigen och hon har ljugit om en allvarlig sak innan också. Alltså 3-4 lögner.

Vad hade ni gjort i denna situationen? Det känns som att hon klarar av att ljuga för mig men sedan glömmer hon bort vad hon har sagt och hennes lögner kommer alltid fram.

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..